CoQ Trol Plus Shaklee : Keistimewaan Dan Kebaikan CoQ Trol Plus Shaklee


Apakah CoQ10?

Coenzyme Q10 penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel. Ia terletak di dalam mitokondria, stesen janakuasa sel badan manusia. 

Ia bertugas menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksidan yang kuat, melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.
 
Jangan lupa baca ini>>>>>tips-bertenaga-walaupun-dah-berusia/


Keistimewaan CoQ Trol Plus

✅CoQ Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg CoQ10.
✅Tambahan 2 mg Resveratrol dan 5 mg Tokoferol.
✅Coq-Trol Plus juga ddilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun untuk penyerapan optimum di dalam tubuh.
Bebas Gluten.

Kebaikan CoQ Trol Shaklee

Produk ini yang dilancarkan dalam bulan Januari 2018! Dahulunya dikenali sebagai CoQ Health, tapi kini dengan nama dan formulasi baru iaitu CoQ Trol Plus.

 Ataupun biasa orang ramai gelar, CoQ10 Shaklee. Jom lihat dulu bagaimana produk ini.


Kebaikan Bahan Utama – CoQ10 dan Resveratrol

1. Coenzyme Q10

CoQ10 adalah nutrien yang larut lemak yang dihasilkan di dalam badan dan terdapat dalam semua sel. Kepekatan yang lebih tinggi
nutrien ini terdapat dalam organ yang bekerja keras dan memerlukan sejumlah besar tenaga selular, seperti jantung, hati, buah pinggang, dan pankreas.

CoQ10 adalah penting kepada trilion sel dalam badan yang mesti membuat tenaga mereka sendiri untuk bertahan hidup. Untuk membuat tenaga, sel-sel membakar gula dan lemak yang berasal dari makanan yang kita makan.

Nutrien ini dipecahkan dan dibawa melalui jalur penghasil tenaga yang memerlukan CoQ10. Proses penghasilan tenaga ini berlaku berulang kali setiap saat dan bahan api yang anda leburkan jantung dan organ badan lain yang memerlukan aliran tenaga yang berterusan.

Tanpa CoQ10, sel-sel tidak dapat menghasilkan tenaga dan organ-organ tidak dapat berfungsi dengan baik. CoQ10 juga dikenali kerana aktiviti antioksidan yang kuat, melindungi membran sel daripada radikal bebas.

Sebagai antioksidan, CoQ10 membantu melindungi arteri daripada pengoksidaan lipoprotein ketumpatan rendah (LDL). Ini sangat penting kerana ia membantu menggalakkan fungsi saluran darah, termasuk mereka yang mengangkut darah ke jantung.

2. Resveratrol

Resveratrol adalah fitonutrien yang terdapat dalam wain merah, kulit merah anggur, dan jus anggur ungu. Seperti CoQ10, resveratrol memainkan peranan dalam kesihatan jantung dan saluran darah.

Dalam kajian makmal, resveratrol telah terbukti untuk membantu mengurangkan pengoksidaan LDL dan mempromosi kelonggaran saluran darah. Lebih banyak saluran darah yang lebih santai, lebih luas ia terbuka untuk menggalakkan aliran darah yang sihat.

Sumber semulajadi CoQ10
Pengambilan makanan membantu mengekalkan tahap CoQ10. Walau bagaimanapun, jumlah CoQ10 yang dimakan daripada makanan biasanya
kurang daripada 10 mg sehari.

Justeru, sangat baik dan bermanfaat untuk mendapatkan 100mg CoQ10 yang sama dalam CoQ-Trol. 


3. Tokoferol

Tokoferol ni sebenarnya sebahagian daripada keluarga Vitamin E. Dia banyak terdapat di dalam minyak sayuran, kacang, ikan dan sayur-sayuran berdaun hijau.Untuk mendapat sumber tokoferol ini biasanya ia diambil dalam bentuk Vitamin E. Vitamin E ni juga tinggi antioksidan yang baik untuk kulit dan kesihatan.

Testimoni Coq  Trol Plus Shaklee



Cara makan CoQ Trol Plus Shaklee
Anda boleh mengambil 1 kapsul sehari selepas makan untuk kesihatan berpanjangan.

Berapa harga CoQ Trol Plus Shaklee
Harga retail RM 157.68 sebotol. Ada 30 kapsul. Jika anda ingin mendapatkan lebih jimat hingga 15-25%, anda boleh menghubungi Sue terus ke 013-6192597 atau klik bawah ini ok.


Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE