Alfafa Jamu Anak Dara Meletop


Neelofa makan jamu apa cantik sangat ni. *penangan Surihati Mr Pilot sangat*
Awak suka jamu? Jamu apa yang pernah awak amalkan? Apa rasa jamunya, pahit atau manis? Jamu memang terkenal sejak dahulu lagi terutamanya untuk kesihatan dalaman. Bagi perempuan Jawa, minum jamu seperti sebuah kebiasaan yang harus diambil sebagai minuman wajib.

Sekarang semua orang bole rasai khasiat jamu melalui jamu moden yang senang diambil dan dimakan. Jamu yang saya maksud kan ialah Alfafa Complex Shaklee. Jamu ini tak busuk, tak pahit dan senang ditelan.

Kenali dulu Alfafa baru boleh bercinta dengannya




Alfafa Raja segala makanan

Alfalfa Shaklee adalah tumbuhan herba yang banyak digunakan dalam meningkatkan kesihatan manusia.Tumbuhan ini kaya dengan mineral dan vitamin penting seperti B,C,E,Kalsium,Fosforus,Fiber untuk kegunaan badan kita.

Medicago Stavia ini di tanam tanpa bahan kimia dan akarnya boleh mencecah 20 meter kaki.Ini membolehkan Alfalfa menyerap mineral dan zat yang ada di dalam tanah.Jadi tidak hairanlah mengapa tumbuhan herba ini dipanggil raja tumbuhan kerana mempunyai khasiat yang tinggi.


Alfafa ada dua saiz kecik(300biji) dan besar (700biji)

Khasiat Alfafa Complex Shaklee

Menyingkirkan Toksin
Toksin yang tidak dibuang akan menghalang penyerapan nutrisi dari pemakanan kita. Sebab itu sebelum nak menggunakan set kecantikan atau set kurus,pastikan anda detox dulu!..Gabungan Alfafa + Herbalax pasti super meletop.

Hilangkan masalah keputihan

Biasanya perubahan hormon menyebabkan keputihan terjadi. Antara sebab lain ialah penat bekerja dan wanita akan mengalami keputihan yang banyak.Untuk itu,Wanita yang mengalami masalah keputihan akan berasa tidak selesa dan gatal-gatal.
Meningkatkan Hubungan Intim
Alfalfa membantu dalam merapatkan Miss V dan juga meningkatkan hubungan intim anda. Sebab itulah saya sarankan ibu- ibu yang berpantang amalkan Alfafa bagi membantu mengetatkan bahagian Miss V anda.

Menopause dan PMS

Semasa peringkat awal menopause,hormone ekstrogen akan turun dan naik secara tidak teratur.Perubahan ini boleh menyebabkan rasa sakit dan tidak selesa.Alfalfa membantu dalam menyeimbangkan paras ekstrogen dalam badan anda. Alfafa juga mampu meredakan senggugut semasa PMS. Lepas ni xperlu bimbang lagi,kan Alfafa ada.

Milk Booster

Susu ibu adalah susu yang terbaik untuk baby.Sudah pasti anda mahukan memberikan susu badan kepada bayi sekurang-kurangnya 2 tahun. Betul kan?
Untuk itu,anda boleh mengambil Alfalfa termasuk dalam kategori tumbuhan herba yang dapat meningkatkan pengeluaran susu badan.

Masalah Bau Badan Dan Mulut.


Bau yang keluar dari mulut dan badan pasti menyebabkan anda berasa tidak selesa ketika berada dengan orang ramai.Apatah lagi sekiranya anda cepat berpeluh.Puncanya adalah sistem percernaan yang tidak dapat menyingkirkan toksin di dalam badan.

Sembelit
Masalah percernaan juga boleh menjadikan perut anda memulas disebabkan kesukaran untuk membuang air besar.Akibat masalah penghadaman ini,sembelit dan kesakitan ketika membuang air besar akan terjadi.Dietary fiber dalam Alfalfa melancarkan pergerakan najis dalam usus.

Sugar Control Untuk Diabetes
Fiber membantu dalam memperlahankan penyerapan gula.Dengan mengawal kandungan gula dalam darah,dapat mengurangkan risiko untuk mendapat diabetes.

Gout Dan Sendi
Alfalfa membantu dalam mengurangkan paras asid uric di dalam badan.Selain itu,Alfalfa juga mempunyai ciri anti radang dan anti oksidan yang memberikan kelegaan kepada pesakit Arthritis dan juga gout.

Resdung tolak tepi
Alfalfa membantu dalam mengurangkan tahap keradangan bagi mereka yang mempunyai resdung. Alfafa melancarkan perjalanan darah dalam badan.

Meningkatkan Kesuburan Suami Isteri
Alfalfa membantu meningkatkan kesuburan bagi pasangan yang hendak mempunyai cahaya mata.Selain itu,pengambilan GLA Complex juga membantu dalam menyeimbangkan hormone supaya peluang untuk anda mengandung lebih tinggi. Amalkan vitamin subur ini,mana tahu kemungkinan untuk dapat anak kembar adalah tinggi!


Alfafa boleh dijadikan masker muka

Siapa Tak Disarankan Ambil Alfalfa Complex

Alfalfa Complex boleh diambil oleh pelbagai golongan tapi sebahagian orang tak boleh ataupun tak digalakkan ambil Alfalfa disebabkan keadaan kesihatan yang tak mengizinkan. Antaranya:
  1. Penghidap penyakit Systemic Lupus Erythomatosus (SLE)
  2. Penghidap hyperthyroid
  3. Penghidap Polycystic Ovarian Syndrome (PCOS) – perlu ambil dengan nasihat doktor
  4. Dan lain-lain
Jika anda mengalami masalah kesihatan,sebaiknya sebelum mengambil apa-apa vitamin, dapatkan kepastian dan nasihat daripada doktor masing-masing samada sesuai ambil Alfalfa ataupun vitamin-vitamin lain.

Apa tunggu lagi. Kepada para wanita diluar sana, cepat rebut peluang dan grab beberapa botol Alfalfa Complex. Harga Alfalfa Complex berapa? murah saja. 

Harga terbaik dari Anak Dara:
Alfalfa Complex : small, rm53.75 (330biji), tahan selama 3 bulan
                            : large, rm97.50 (700biji), tahan selama 6 bulan




Hubungi saya: 
Pengedar Shaklee Anda
Suehaidaismail
FB: Siti Suhaida Ismail
Instagram: shaklee_mamaerry
Email: sitisuhaidaismail@yahoo.com
Blog: lamancintamamaerry.blogspot.com

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE