Jum elak tanda-tanda awal Penuaan

Nak elak Penuaan??Boleh ke??kan semua orang akan mengalami proses tu. Tapi kita boleh melanbatkan tanda-tanda awal penuaan ni. Bagaimana?? Jum teruskan membaca.


Garis-garis halus, kedutan pada bahagian- bahagian tertentu wajah antara tanda.

Berikut beberapa jenis tanda anda mula mengalami penuaan;

1) Kedutan dan garis penuaan


Bila terjadinya penuaan, kedutan adalah yanda pertama yang dapat dilihat. Biasanya ia mudah dialami oleh mereka yang memiliki kulit kering. Selain itu, terdapat garis-garis halus pada bahagian bawah mata.Penebalan yang tidak sekata pada lapisan kulit ditambah pula kekurangan air pada lapisan bawah kulitbakan / lagi proses kedutan pada kulit.

2) Kulit Kusam

Kulit kita memerlukan kolagen untuk menjaga kulit. Namun, bila proses penuaan berlaku, kolagen mula berkurang menyebabkan kulit menjadi kendur dan longgar.Apabila lemak pada kulit berkurang, kulit akan menjadi kusam dan tidak bermaya.

3) Kulit Kering

Kulit menghasil sebum sendiri bagi melindungi dan mencegah daripada kehilangan kelembapan kulit. Namun, seiring dengan bertambahnya usia keupayaan kulit menghasilkan sebum berkurang. Sebab itu kulit menjadi mudah kering apabila dibawah cahaya matahari yang terik. Ditambah pula cuaca yangbsejuk,kering dan berangin menyebabkan kulit menjadi bersisik dan mudah gatal.

4) Bintik hitam akibat bertambahnya usia

Bintik-bintik coklat akan mula timbul pada wajah . Pada mulanya bintik-bintik tersebut bewarna hitam dan lama kelamaan menjadi coklat. Ini akan menyebabkan kulit anda bermasalah.Selain itu, bintik-bintik hitam ini terjadi akibat kesan dari solekan kosmetik pada wajah dan pendedahan kepada cahaya UV yang terlampau lama.

5) Liang-liang roma terbuka

Faktor genetik dan usia antara dua sebab utama terjadinya liang roma terbuka. Kebiasaannnya ia terjadi kepada mereka yang kulit tebal dan  berminyak, terdedah sinaran matahari terlalu lama, kotoran,bakteria, dan keanjalan kulit menurun antara punca liang roma terbuka.



Cara Mudah untuk tampil muda dan kulit anjal



Dengan mengamalkan Shaklee Collagen Powder. Shaklee Collagen Powder ini adalah supplement kolagen yang unggul,mengandungi 4000 mg kolagen sisik ikan merah, iaitu sejenis kolagen tulen yang bermutu tinggi. Ia sangat mudah diserap oleh tubuh kita dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Bila masukkan dalam air untuk dibancuh pun terus larut. Memang sangat halus serbuk collagen powder ni.
 Manfaat Shaklee Collagen Powder




Memang banyak manfaat yang akan diperoleh apabila mengamalkan SCP.Antaranya;

1. Kolagen bermanfaat membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula rambut kita.

2. Kuku kita juga akan menjadi lebih sihat, bitnik putih akan hilang dan pangkal kuku juga akan mengekalkan warna sihat.

3.Kulit juga akan kurang kering dan ketegangan akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini dapat membantu mengurangkan parut.

4.Ia juga dapat membantu menghilangkan tanda penuaan.

5.Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang memerlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.

6.Kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran disendi-sendi.

7. Ia baik untuk mata. Kornea kita memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.

8.Memastikan otak kita sentiasa sihat. Sel gyla membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolegen. Adalah penting untuk menentukan agar otak kita mendapat manfaat kolagen agar minda tetap dalam keadaan baik apabila kita semakin menua.

Testimonial customer yang mengamalkan SCP!!
















Memang ohsem la kesan dia.Shaklee dengan saya. Hihi tak pe rugi amalkan nya!!!

Kalau anda berasa sekitar Subang,Selangor dan USJ anda boleh dapatkan produk Shaklee Shaklee terbaik untuk anda ni secara COD dan saya akan konsult anda secara direct.

Saya adalah Pengedar Shaklee Subang dan USJ, jika anda berada jauh dari kawasan ini saya  menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp 013-619 2597
Email : sitisuhaidaismail@yahoo.com
FB : Siti Suhaida Ismail

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE