Awet muda dengan Vivix Shaklee


KISAH TONIC AJAIB VIVIX

Peringkat awal 2004 vivix mdpt sambutan hangat di kalangan masyrakat dan leaders Chinese.

Bg mereka nilai vivix amat murah jika di bandingkn dgn kos mendapatkn Resveratrol dari red wine. Kos sebotol vivix sama dgn Rm 30000 jika mampu minum 3000 gelas red wine.
Satu sudu teh 10 ml bersamaan 100 gelas red wine yg ada resveratrol.Mmang masyarakat Cina amat myukai product kesihatan yg bri kesan awet muda.Byk testimoni telah dpt di kongsi. Lg pun dgn vivix senang dpt repeat order dan senang utk effektif.

Bg masyarat India vivix byk membantu pesakit spt darah tinggi dan diabetes.Ada leaders yg hanya fokus jual vivix sahaja sehingga mjadi effektif coordinators.

Hujjah mereka amat mudah..analaogy sebuah rmh atau bangunan yg dah berpuluh thn mesti byk yg kena repair spt bumbung yg bocor,dinding yg berlubang,paip yg berkarat dsbnye..oleh itu vivix diperlukn utk REPAIR dulu mana2 sel atau organ yg dah rosak.

Saya kenal bberapa org leaders yg komited jual vivix dlm quantiti yg bykk.

Masyarakat Melayu telah mula menerima vivix setelah yakin tentang status halal dan bila melihat kesan yg amat positif dari penggunaan vivix..antara testimoni yg di viral adalh stroke,diabetes,kanser,darah tinggi dan kidney failure.

Bg generasi Y mereka teruja dgn kemampuan vivix boleh mjadikn rupa paras kulit wajah yg makin mulus...testimoni menayang wajah2 cun ni pun jd viral.

Apapun soalan dari gambar ni nape sya minum vivix trus dr botol??..sbb utama mudah dan tak rugi jika ia melekat pd sudu.Lg pun sebotol ni mgkin tahan seminggu lebih je...

Wpun harga vivix agak tinggi tp masyarakat sudah fhm nilai kesihatan lg mahal..kos operate jantung dan kos rawatan buah pinggang dan kanser lg mahal...

Faktor2 di atas mnyebabkn vivix mjadi minuman fav bg mereka yg pentingkn kesihatan,kesejahteraan kluarga serta penampilan yg hebat.

Bagaimana Vivix membantu untuk nampak muda?




Testimoni Pengguna Vivix

OKTOBER 2016 (SPECIAL EDITION VIVIX)
TESTIMONI 9: ZAINAH MUKHTAR
.

[KULIT MUKA SEMAKIN CERAH SEKATA SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.

Assalamualaikum

Nama saya Zainah Mukhtar. Saya pengguna dan juga pengedar vitamin Shaklee.
.

Saya dah makan hampir semua vitamin shaklee sejak 2 tahun lalu, ada 4-5 jenis yang belum. Vivix adalah yang terbaru saya cuba. Sebelum ni memang selalu tengok kawan-kawan dan pelanggan jer yang bercerita tentang keberkesanan vivix ni. Terdetik juga dalam hati, satu hari aku mesti cuba vivix.
.

Dipendekkan cerita, saya dapat sebotol vivix hasil daripada bermain kutu. Sebab vivix ni agak mahal untuk saya sebagai seorang surirumah, jadi nak cuba punya pasal main kutu vivix la.
.

Sebelum minum vivix saya memang dah amalkan vitamin2 lain juga seperti ESP, VITA C, VITA E, B COMP, OSTEMATRIX, GLA, ALFALFA dan beberapa lagi. Setiap hari memang ambil vitamin2 ni semua. Saya ambil untuk menjaga kesihatan dan untuk kecantikan.
.

Saya teruja sangat dengan vivix ni. Saya nak buat 'eksperimen' kat diri sendiri. Sebelum ni ramai dah cakap vivix ni best, vivix ni vivix tu, jadi tiba masa saya pula nak cuba.
.

Saya berhenti ambil vitamin2 yang lain kecuali ESP 3 hari sebelum minum vivix. Saya dengan ESP ni kawan baik, waktu sarapan mesti minum segelas ESP. Saya jarang ambil sarapan yang berat2, cukup segelas ESP untuk memberi saya rasa kenyang dan tenaga sehingga waktu makan tengahari.
.

Maka saya cuba vivix satu sudu kecil buat permulaan selama 3 hari. Selepas 3 hari saya ambil 1 sudu besar pula. Saya mula perasan ada perubahan bila saya tengok cermin selepas bangun tidur. Wow!! Sangat luarbiasa kesan vivix ni, kulit wajah saya nampak lembap dan pori2 terbuka dah berkurang. Lepas seminggu tona kulit dah nampak makin lebih sekata dan semakin cerah. Saya senyum sorang2 depan cermin, seronoknyaaa
.

Sekarang barulah saya percaya yang vivix ni betul2 memberi kesan untuk awet muda. Sebelum ni macam kurang percaya sebab tak cuba sendiri.
.

Saya memang takde pakai krim kecantikan. Krim malam NutriWhite yang saya pakai sebelum ni pun dah lama habis sebelum saya minum vivix.
.

Jadi saya sangat syorkan pada semua yang nak wajah awet muda tapi malas nak makan vitamin banyak2 atau nak tepek krim siang malam, elok sangat minum vivix 1 sudu sebelum tidur. Bangun pagi tengok cermin mesti senyum sorang2.
.

Orang kata tak kenal maka tak cinta. Tak cuba maka tak tahu. Begitulah dengan vivix, mesti kena cuba sendiri.
.
Itulah kesan vivix kepada saya. Terima kasih Shaklee, terima kasih Supermom Shaklee Story.

#supermomshakleestory
#myvivixstory



Kalau anda berasa sekitar Subang,Selangor dan USJ anda boleh dapatkan produk Shaklee Shaklee terbaik untuk anda ni secara COD dan saya akan konsult anda secara direct.

Saya adalah Pengedar Shaklee Subang dan USJ, jika anda berada jauh dari kawasan ini saya  menggunakan perkhidmatan poslaju selalu pos pagi ni esok dah sampai.

untuk Pertanyaan,Tempahan dan Temujanji
Call/ Whatsapp 013-619 2597
Email : sitisuhaidaismail@yahoo.com
FB : Siti Suhaida Ismail

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE