Krim Herbal Blend bantu rawat luka Melecur dengan berkesan

Assalamualaikum.
Cemas kan bila anak melecur akibat terkena minyak panas atau air panas. Ya Allah, lukug hati ibu bila tengok kukit terkopek akibat melecur pada badan anak nya.

Tak dapat digambar kan. Ibu tiada di sisi anak apabila anak menangis kesakitan. Apatah lagi si manja tak benti meraung sampai bengkak mata.Bila pergi hospital, doktor atau nurse akan check tahap melecur dan mereka akan bagi rawatan awal seperti meletakkan gel untuk menyejukkan luka.


Terdapat tiga jenis tahap luka melecur: Tahap 1, Tahap 2 dan Tahap 3. Kecederaan dikategorikan mengikut tahap kecederaan atau luka yang dialami. Begitu juga dengan cara merawat luka melucur, ianya berbeza mengikut tahap kecederaan.

Tahap 1 dikategorikan melecur pada bahagian epidermis sahaja. Tahap 2, pada bahagia epidermis dan dermis dan tahap 3 ialah melecur tahap serius hampir keseluruhan lapisan kulit. Biasanya tahap 2 dan 3 memerlukan rawatan rapi dari doktor.

Jun ikuti kisah dari Puan Nurfizah dan luka melecur anaknya aembuh dengan Herbal Blend.

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI: SITI NURFIZAH BT. AHMAD

[LUKA AKIBAT MELECUR PADA TANGAN ANAK BERANSUR SEMBUH SELEPAS DISAPU KRIM HERBAL BLEND SHAKLEE]
.

Anak adalah anugerah Allah. Bila si anak terluka sikit, pedihnya hati ibu susah untuk diungkapkan. Lagi-lagi apabila ianya berlaku ketika kita tidak bersama mereka.
.

Saya bekerja dan anak tinggal bersama babysitter. Luluh hati bila dimaklumkan oleh babysitter tangan anak saya iaitu Izzah (setahun dua bulan) melecur terkena kuah panas. 
.

Saya ikhtiar, sapukan Herbal Blend Shaklee serta merta. Hari keempat sapu, saya dan suami agak resah sebab nampak luka makin basah. Tapi atas nasihat upline Shaklee saya iaitu Nur Salwa menyarankan untuk terus sapu Herbal Blend tersebut, kami teruskan. Anak pun selesa. Krim yang selamat dan tidak memedihkan. 
.

Alhamdulillah. Semakin hari semakin cantik kulit Izzah. Ternyata krim Herbal Blend Shaklee sesuai untuk mengubati kulit Izzah yang melecur terkena kuah panas. Tragedi yang pedih tapi lega apabila melihat kulit i=Izzah pulih seperti biasa. 
.

Herbal Blend Shaklee harga mampu milik dan beri kesan yang terbaik. 
.

Satu Rumah Satu Herbal Blend.




Sumber : supermom shaklee story



KENAPA MULTI PURPOSE ?? .
.
.
Terdapat 4 bahan istimewa dalam #herbalblandcream ni

🍃 Horse Chestnut / Buab berangan
🍃 Buah Sage
🍃 Daun Rosemary
🍃 Yarrow




Jom kita lihat apa yang istimewanya 4 bahan yang ada dalam krim ajaib shaklee 😄 .
.
🔸Horse Chestnut / Buah berangan

Buah ni kita selalu jumpa di Utara Malaysia, biasanya mereka suka disalai dengan biji kopi dan makan . Tetapi ianya mempunyai banyak khasiat dan dijadikan salah satu bahan didalam krim Shaklee ini. Ia membantu melawan tanda-tanda penuaan  pada kulit, ciri-cirinya yang anti radang seperti mengurangkan bengkak, lebam di kulit, dan memperbaiki lebam dan kebiruan pada kulit akibat kapilari darah pecah di bawah kulit. .

🔸Sage

Herba ini dapat membantu meningkatkan peredaran darah dan merangsang pembaharuan sel-sel. Ianya juga kaya dengan vitamin A dan kalsium serta antioksidannya membantu memerangi radikal bebas pada kulit. .

🔸Rosemary

Rosemary merupakan sumber zat besi , kalsium, dan vitamin B6 yang menyokong tahap kolagen yang sihat .Disamping itu, ia  kaya dengan mangan dan mineral yang membantu mengurangkan kedutan dan mengelakkan kulit menjadi rosak. Apabila adanya radikal bebas pada kulit kita ia bukan sahaja merosakkan kulit malah membawa kedutan, tona tidak sekata serta kendur. .

🔸Yarrow

Yarrow ini pula mengandungi bahan anti radang dan anti septik. Di mana, ia dapat memperbaiki tisu yang rosak di dalam badan . Ia boleh dipraktikkan bagi kegunaan luar , menyembuhkan luka , luka terbakar , ulser , alahan kulit  dan juga bengkak .

SEBAB ITU LAH IA MULTI PURPOSE 😄



Apa jenis masalah kulit InshaaAllah krim ajaib shaklee ni bole ubat dan atasi 
Best kan krim nie.. sebab tu lah kejap OUT OF STOK!

 Jika berminat untuk mendapatkam KRIM SERBAGUNA NI,

Info lanjut boleh hubungi Dikda +60136192597

SHAKLEE Independent Distributor
Suhaida (ID 1226869)
No Tel: 013-6192597
Email: sitisuhaidaismail@yahoo.com
COD area: Usj6, Taipan,Sunway Pyramid, Taman Medan dan sekitarnya.
COD boleh dipertimbangkan: Shah Alam, Subang Jaya, Putrajaya, Puchong

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE