Vivix Shaklee pulihkan pesakit Stroke

UJIAN YANG HEBAT, UNTUK ORANG YANG HEBAT

Sejujurnya,dikda sangat terkesan dengan kekuatan Puan Hafza Aein, isteri kepada pesakit stroke dalam gambar di bawah ni. Memang hebat ujian dia.
.
.
.
Di saat suami tempat beliau bergantung diserang stroke, dan doktor sahkan suami beliau mungkin akan hilang ingatan seumur hidup. Beliau tetap sabar. Malah masih cuba cari jalan dan ikhtiar untuk pulihkan penyakit suami beliau. Orang kata macam dah takde harapan. Tapi siapalah kita nak menidakkan kuasa Allah kan?
.
.
.
Selepas menjalani pembedahan tempurung kepala, suami beliau tak sedarkan diri lagi. Doktor bagitahu kemungkinan sel-sel otak sebelah kiri dah mati. Samaada suami beliau hilang ingatan, mudah lupa ataupun mengalami masalah pertuturan.
.
.
.
Allahu. Macam kena hempap batu besar atas kepala. Sape tak sedih bila orang yang kita sayang mungkin lupa siapa kita. Tak boleh bercakap dengan jelas lagi. 😭
.
.
.
Dengan izin Allah, Puan Hafza Aein cuba ikhtiar bagi satu sudu Vivix setiap hari pada suaminya. Diselangi dengan doa yang tulus dari hati nak Allah sembuhkan suaminya.
.
.
.
Ajaibnya, lepas setahun konsisten dengan VIVIX SHAKLEE, Alhamdulillah. Suaminya bertamba hensem! Eh? Doktor cakap suaminya berseri-seri. Makin banyak cakap and makin sihat. Syukur Ya Allah.
.
.

Selagi boleh ikhtiar, teruskan ikhtiar. Jangan cepat putus asa okay? Kuasa menyembuhkan tu cuma dari Allah. Kita yang cuma hamba ni, usaha saje sehabis baik. InsyaAllah, pertolongan Allah datang bersama-sama dengan orang yang bersabar. Ameen.
.
.
.
Kalau korang ada mak ayah, atau saudara mara yang mengalami stroke, boleh cuba ikhtiar dengan Vivix Shaklee ni.
.
Sebab antara main function Vivix ni adalah untuk renew whole body cells. Mana-mana sel yang dah mati, insyaAllah boleh diperbaharui. Thats why vivix ni bagus untuk penyembuhan luka. Memang highly recommended.😊
.
.
Sebarang pertanyaan tentang Vivix Shaklee boleh whatsapp dikda, 013-6192597.

#pengedarshakleesubangjaya
#pengedarshakleeputrajaya
#shakleebrunei



Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE