VIVIX LEBIH BAIK DARI SUPLEMEN BOTANICAL BEVEREGES LAIN DI MALAYSIA

AGAK AGAK NYA MANA PALING POPULAR?

Ekstrak pomegranate, manggis, tongkat Ali, Kacip Fatimah memang popular di Malaysia kan?
.
Tapi tahu tak... menurut seorang penyelidik tempatan yang terlibat dalam bidang ini, sebenarnya kandungan bahan yang dikatakan 'key ingridient' tu terlalu sedikit hingga pernah analisa makmal kesan kurang dari % pun. 




Contoh minuman tenaga ekstrak Tongkat Ali, yang banyak hanya air + gula + pengawet + pewarna dll. Yang jadi bertenaga mungkin sebab gula je. Bak kata penyelidik tu, nak buat yang lebih tinggi kandungan ekstrak Tongkat Ali dah tentu harganya mahal dan pokok ni perlu 3-5 tahun baru sesuai dituai.
.


KENAPA VIVIX LEBIH BAIK?

#1 Kandungan terdiri dari 100mg resevatrol pada ketulenan 98%. Siapa penah cuba Vivix akan akui kepekatannya. Warna pun dah pekat, tak boleh dibekukan pun pada suhu beku peti ais biasa. Prinsip kimia - semakin tulen sebatian tu, makin rendah titik beku.






#2 Polifenol ni bahan yang ada pada kebanyakan tumbuhan. Ada banyak jenis. Dalam Vivix digabungkan dua jenis polifenol - Resevatrol & Ellagic Acid. Bila bergabung, kuasa antioksidan jadi 10× ganda dari suplemen jenis botanical beverages yang lain. Formula terbaru Vivix, 13× ganda!




#3  Resevatrol & Ellagic Acid telah dikaji secara meluas seluruh dunia. Ada kira² 3000 kajian saintifik telah diterbitkan tentang keduanya (1800 Resveratrol & 1200 ellagic acid) - lebih banyak  dari sebatian tumbuhan lain. Boleh buat pembacaan jika masih ragu² tentang kebaikan dua bahan ni.



#4  Dikatakan sebagai produk  paling kompleks dalam sejarah Shaklee, ambil masa bertahun untuk dibangunkan oleh saintis. Kenapa? Kaedah ekstrak yang digunakan unik, untuk dapatkan sebatian unik dari ladang terbesar dan terbaik dunia. Bukan sumber yang tak diketahui asal usulnya.

ANTIOKSIDAN YANG TINGGI IKHTIAR SEGALA PENYAKIT.



Untuk mendapatkan Vivix dengan konsultasi PERCUMA boleh direct kol atau whatsapp dikda di talian +6013-6192597

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE