PILIH SHAKLEE SEBAGAI BISNES PART TIME MUDAH DAN BERBALOI

Saya nak kongsikan kenapa saya pilih Shaklee sebagai bisnes sampingan.


Saya diperkenalkan bisnes Shaklee dari rakan kakak saya dengan modal yang sangat rendah, walaupun masa tu saya tengah mengganggur tetapi saya cuba untuk berbisnes kerana modal yang sedikit, kira masih mampu lagi. Saya juga tidak pernah dan tidak pandai menjual produk sebelum ni.



KENAPA NAK BUAT BISNES SHAKLEE?

1) Saya nak cari income lebih, seronok bila ada second income.lagi- lagi pada mereka yang kuat nafsu keinginan macam saya ni.

2) Saya nak bantu orang sekeliling saya yang kurang bernasib baik, yang ada masalah kesihatan dan mereka yang inginkan kehidupan yang lebih sihat.

3) Saya nak bebas hutang, hutang PTPTN saya yang saya pinjam masa degree dulu.

4) Saya nak beli rumah dan kereta dengan cash

5) Saya nak bantu keluarga saya dengan kehidupan yang lebih selesa dan sihat



Saya suka bisnes Shaklee sebab bisnes ni tidak membebankan para peniaga kerana tidak perlu membeli dan menyimpan stok. Dengan kemajuan teknologi dihujung jari, klik je dah boleh order barang sampai rumah.

Kalau nak order melalui website pun boleh, Nanti Shaklee poskan ke rumah.sangat senang kan!

Bila kita kerja outstation ataupun pergi bercuti dengan keluarga, bila masuk order tak perlu nak gelabah bagai, boleh order melalui website Shaklee.

Ala2 dropship tapi ni bisnes kita sendiri.

Ada downline saya cakap suka mengadap website Shaklee sebab banyak info menarik. Haaa best kan!



KENAPA JUAL SHAKLEE SEDANGKAN BELAMBAK PRODUK KAT LUAR SANA

Memang ramai la yang tanya, tapi pendirian saya tetap dengan Shaklee.

Sebab niat nya saya nak bantu orang, jadi saya suka berkongsi dari pengalaman dan ilmu yang saya ada ni dengan orang lain.

Saya consume Shaklee dan saya dapat rasa shakleeeffect pada diri saya.
Jadi,senang saya nak kongsikan dengan rakan2 dan customer saya yang bertanya.

Saya jatuh hati dengan produk Shaklee dengan Set Cantik Shaklee..konsisten hingga sekarang dan saya happy dengan kulit wajah saya sekarang.


Jika anda ingin mencari income yang tiada limit nya, dan ada impian yang nak dicapai.jum sertai group saya yag super duper aktiff ni iaitu OMSGroup.

Jangan risau ilmu2 yang diajar adalah dari mereka yang telah berjaya dalam Shaklee.

Sekian.



Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE