SUAMI MENANGIS SYUKUR ISTERI BEBAS DARI KANSER SERVIKS

LULUH HATI BILA TAHU ISTERI DISAHKAN KANSER SERVIKS

Just nak share for caring - kisah kanser serviks isteri saya.

Alhamdulillah, wife saya disahkan kanser serviks pada Disember 2017. Allah je tahu macam mana rasa hati bila dapat berita ni. Walaupun muka rileks tapi hati kita suami ni, Allah & kita je tahu.

Alhamdulillah syukur rahmatNya, pada hari selasa lepas, isteri saya buat check up semula di Hospital Shah Alam, 3 doktor sahkan rahim isteri saya bersih, perfect - no infection, no cancer anymore.

2 BULAN AMALKAN PRODUK SHAKLEE DAPAT KESAN POSITIF

Rasa nak nangis je dengar berita tu. Tapi well you all know, tahan je air mata ego ni. Buat rileks je sambil sebut, "Alhamdulillah, tahniah. Allah beri hasil positif Sayang guna Vivix, Vita C Plus & Alfalfa Shaklee". Untuk isteri saya, hanya amalkan 2 bulan saja secara serius.

Saya sambung lagi, "So, next. Sayang wajib cari orang. Bantu diorang macam mana yang Sayang dah experienced sendiri sekarang."

No overjoyed, No wasting time.

"Jom bantu orang ramai yang sakit tapi dalam kepala diorang macam dunia dah berakhir, dah takde harapan bila kena kanser & fibroid"
.
.
.
Untuk pengetahuan semua,
Isteri saya sedang bantu seorang anak dara di Sarawak yang kena fibroid hingga doktor bagi solusi buang rahim. What a damage to her life. Bayangkan anak dara tanpa rahim. Allah.. Alhamdulillah, beliau masih dalam usaha untuk tidak kena buang rahim September ini, InsyaAllah. Mari kita doakan beliau sembuh.

Dan ada beberapa lagi kes kanser serviks, fibroid & kanser darah, yang sedang isteri saya close up bantu hingga saat post ini ditulis.

Kenapa kami yakin kami mampu bantu anda yang sakit?
Kerana adanya doktor pakar & ahli nutrisi di belakang kami yang kami rujuk untuk berikan solusi komplimentari yang terbaik untuk setiap yang datang pada kami. Kami tak rujuk "doktor" atau "nutritionist" Google sewenangnya. InsyaAllah dengan izinNya jalan ini mampu bantu anda sembuh.
.
.
.
Sekiranya anda nak ada option komplimentari untuk selesaikan masalah sakit kanser serviks seperti isteri saya - PM isteri saya Siti Hanisah Azhari.

InsyaAllah beliau sedia bantu anda.

Kami sangat akrab dengan hospital bahkan kami sentiasa minta klien penuhi jadual follow up & dapatkan results diagnosis doktor. Bahkan kami tak minta klien stop makan ubat.

Jika bukan anda yang perlu kami bantu, mohon tag atau share no wasap untuk isteri saya terus hubungi mereka.

Terima kasih tak terhingga.

#PengalamanSendiri
#SembuhKanserServiks
#IzinKamiBantuAnda




Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE