"LELAKI SADO KUAH BASI", ISTERI KECEWA SUAMI TIDAK SUBUR PUNCA SUKAR DAPAT ZURIAT

Pernah tak dengan lelaki tak subur punca sukar dapat cahaya mata. Biasa yang kita dengar perempuan je yang tak subur, lepas tu kena kecam dek mandul oleh orang sekeliling. 



Isteri jadi stress minta si suami check kesuburan tapi geng suami ni ego, hanya segelintir je yang rajin buat check up kesuburan ni. Alasan nya malu dan tidak ada masa, ini yang jadi punca pergaduhan dalam rumah tangga. 


SABAR DENGAN TUDUHAN ORANG SEKELILING

Setiap pasangan yang berkahwin pasti inginkan cahaya mata kan. Biasa la tu dah kahwin orang tanya anak, dah ada anak orang tanya bila nak tambah anak. Itulah lumrah kehidupan.

Tapi Sue nak kongsi kan kat entry hari ni mengenai kawan Sue ni berkat kerajinan dan kesabaran dia dan suami, satu berita gembira yang beliau kongsikan bersama.

PENANTIAN 5 TAHUN AKHIRNYA TERJAWAB

Punca penantian 5 tahun untuk mendapatkan zuriat akhirnya terjawab bila suami kepada isteri ini bersetuju untuk buat pemeriksaan kesuburan.


Siapa sangka masalah kesuburan ini dihadapi oleh pihak suami. Kebanyakannya menyangka sukar untuk mendapatkan zuriat adalah berpunca dari pihak isteri.

Keputusan pemeriksaan hospital menunjukkan semuanya baik dan normal dari pihak isteri.

Tapi sangat mengejutkan apabila hasil pemeriksaan doktor *jumlah sperma lelaki adalah hanya berjumlah 35 jauh dari kebiasaan normal 'sperm count' yang sepatutnya beribu2 ekor.* Ini memang tidak masuk akal.


Pemeriksaan Kesuburan

Mereka buat ujian pada bulan Jun 2018 yang lepas dan hasil ujian tersebut sangat menyedihkan.

Jumlah sperma yang ada hanya 35 dan suami disahkan tidak subur ini kerana merujuk pada WHO, 2010 – bilangam sperma normal bagi seorang lelaki adalah > 15 million per ML. 




Sangat sedih kan bila dapat keputusan begitu ini kerana bila bilangan sperma sikit potensi untuk hamil sangat rendah atau mungkin tiada kerana terlalu rendah.
Keputusan untuk Motility juga sangat rendah iaitu hanya 30%.

Selepas 5 tahun penantian 

Dan ini lah resultnya..

Selepas 3 bulan lebih  konsisten ambik set lelaki sado tengok lah resultnya bilangan sperm yang dulu hanya 35 jadi 97000 giler banyak 97K Ok!!!!

Dan motility naik dari 30% ke 85%.. subhanallah..

Hati isteri mana tak happy kan... 

Sama2 kita doakan mereka dpt berita gembira lepas ni iaitu positif hamil pulak... kerana kebarangkalian nak hamil sudah tinggi.

SET SADO SHAKLEE

Kalau ada kawan2 Sue tengah ikhtiar dan nk tahu lanjut saya sudi kongsikan tips dan produk paling sesuai dengan anda..

Antara yang terkandung dalam "Set Abang Sado" ni adalah:


COQ Trol
Coq trol memang terbukti secara klinikal mampu meningkatkan pergerakkan dan kualiti sperma.
Gambarajah di bawah menunjuk hasil ujian yang telah dilakukan ke atas sekumpulan lelaki yang ada masalah kesuburan. dimana mereka di beri makan Coq trol dan lihatlah hasilnya dalam masa 6.5 bulan bilangan sperma meningkat kepada 81% dan motility  naik naik kepada 31%.
Zinc
Kajian menunjukkan kandungan zinc dalam testi. Jadi zinc sangat penting bagi meningkatkan fungsi, kualiti dan kuantiti sel sperma.
Pengambilan Zinc yang cukup dapat meningkatkan hormon testoteron dan menghasilan sperma yang kuat.

Omega Guard
Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak omega 3 dapat meningkatkan kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan memelihara kesihatan otak dan sendi.
Vitalea
Multivitamin yang membantu melengkapkan nutrisi badan bagi memastikan kesihatan secara keseluruhan.
Vitamin C
vitamin antioksida yang sangat penting bagi memastikan sperma tidak rosak akibat radikal bebas, lagi2 kalau lelaki itu merokok. Ia juga membantu meningkatkan imun badan bagi melawan penyakit.
B Complex
Vitamin yang membantu menukarkan makanan kepada tenaga, vitamin anti stress yang dan lengkap dengan semua vitamin B dan folid asid yang sangat penting untuk kesihatan badan.

Untuk isteri saya kongsikan juga biar adil, kena sama sama usaha. Dan pengambilan suplemen juga adalah perlu untuk wanita.

Alhamdulillah berkat beliau konsisten semua suplemen ini keputusan pemeriksaan kesuburan beliau sangat positif yang mana bilangan sperma dan motility meningkat.

NAK DAPATKAN SET ABAM SADO NI?

Jika anda ada masalah seperti beliau boleh lah ikhtiar dengan amalkan suplemen di atas.

Cara 1
Beli secara online di laman eSell (klik sini). Set Immune Booster Shaklee akan dihantar terus oleh pihak Shaklee (M) selepas pembayaran diterima.

Cara 2
Hubungi saya di talian 013-6192597 , untuk saya bantu anda buat pembelian, pendaftaran ahli untuk lebih penjimatan, dan pertanyaan lanjut. Jujurnya, saya lebih recommend cara no. 2 kerana lebih jimat bila daftar sebagai ahli Shaklee.

CARA 3
Jika anda berada di sekitar Shah Alam dan Subang Jaya Usj anda boleh dapatkan produk ini secara COD. untuk Pertanyaan, Tempahan dan Temujanji

Call/ Whatsapp : 013-6192597
Email : sitisuhaidaismail@yahoo.com
FB : Siti Suhaida Ismail



 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*








Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE