[PENANTIAN 6 TAHUN UNTUK ZURIAT PERTAMA BERAKHIR , WANITA INI BERKONGSI PENGALAMAN BELIAU

Kehamilan pertama selepas mendirikan rumah tangga adalah saat yang amat dinantikan oleh setiap pasangan yang berkahwin.

Rezeki, ajal, maut semua sudah ditentukan oleh Allah..setengah orang kahwin terus dapat anak, ada jugak yang kahwin 10 tahun masih belum mendapat cahaya mata..Namun, kita harus bertenang dan jangan cepat putus asa.

Sue kongsikan kisah akak ni yang mendapat cahaya mata pertama selepas 6 bulan penantian.

DUGAAN DAN UJIAN KITA PASTINYA BERBEZA

Dalam hidup ini kita diberi dugaan & ujian yang berbeza dan pastinya setiap kesabaran itu pasti ada ganjaran. Saya dan suami menunggu selama enam tahun untuk menimang cahayamata dan hanya yang melaluinya sahaja faham, perasaan kami.
.
DISAHKAN HAMIL SELEPAS 6 BULAN MENGAMALKAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Saya mula mengamalkan set kesuburan shaklee pada Jan 2012, selepas 6 bulan mengamalkannya saya telah disahkan hamil. Semasa hamil dan didalam pantang saya juga menggunakan set yang berkaitan.
.

Lebih membanggakan sebagai seorang ibu sehingga ke saat ini bayi saya sudah berusia 5 bulan menikmati susu ibu sepenuhnya dimana saya langsung tidak mengalami masalah kekurangan susu walaupun di dalam bulan puasa.Selain itu, bayi saya mempunyai kulit yang gebu dan badan yang tegap.
.

Kesimpulannya saya mendapat pelbagai manfaat dengan produk shaklee bermula dengan set kesuburan, set kehamilan,set berpantang dan set menyusu. Bukan kemenangan yang saya harapkan cukuplah sekadar berkongsi secebis pengalaman. Nama bayi saya Nur Damia Najiha Binti Ismadi. Sekian.


NAK DAPATKAN SET  SHAKLEE NI?

Cara 1
Beli secara online di laman eSell (klik sini). Set turunkan berat badan Shaklee akan dihantar terus oleh pihak Shaklee (M) selepas pembayaran diterima.

Cara 2
Hubungi saya di talian 013-6192597 , untuk saya bantu anda buat pembelian, pendaftaran ahli untuk lebih penjimatan, dan pertanyaan lanjut. Jujurnya, saya lebih recommend cara no. 2 kerana lebih jimat bila daftar sebagai ahli Shaklee.

CARA 3
Jika anda berada di sekitar Sunway, Shah Alam, Subang, Klang,dan Subang Jaya anda boleh dapatkan produk ini secara COD. untuk Pertanyaan, Tempahan dan Temujanji

Siti Suhaida Ismail
Email: sitisuhaidaismail@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-6192597
www.wasap.my/60136192597



Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE