TIPS MENGATASI MASALAH WAJAH KERING

Tips mengatasi wajah kering :

1. Madu alami Madu sangatlah baik untuk melembapkan kulit kering secara alami. Selain itu, madu juga diperkaya dengan kandungan nutrisi yang dapat meningkatkan kekencangan kulit, sehingga cukup baik untuk menghilangkan kerutan.

Cara mengatasi kulit wajah kering dengan madu : Sediakan madu alami secukupnya. Pastikan madunya asli Bersihkan area wajah dulu dengan sabun khusus muka,

Oleskan madu tadi secara merata keseluruh bahagian wajah Diamkan sampai meresap kurang lebih satu jam Kemudian bilas dengan menggunakan air dingin hingga bersih Untuk hasil terbaik gunakan rutin sebelum tidur dan setelah mandi.

2. Minyak zaitun Minyak zaitun sudah digunakan sejak jaman Mesir Kuno oleh para putri kerajaan. Setelah diteliti, ternyata ia mengandung vitamin E tinggi yang akan membantu menjaga kesehatan kulit, termasuk mengatasi kulit wajah kering.

Cara mengatasi kulit wajah kering dengan minyak zaitun: Pilih minyak zaitun dengan kualitas terbaik Tuang secukupnya di ujung jari, kemudian oleskan keseluruh bahagian wajah Pijat sebentar kurang lebih 15 saat, lalu diamkan sampai kering Jika sekiranya sudah meresap bilaslah dengan air sejuk sampai bersih.

3. Lidah buaya, siapa kata lidah buaya hanya bermanfaat untuk merawat rambut saja? Dengan kandungan mineral alaminya yang cukup lengkap, lidah buaya bisa membantu mengatasi kulit kering dengan cepat.

Cara alami mengatasi kulit wajah kering dengan lidah buaya : Sediakan lidah buaya yang masih segar (baru dipetik) secukupnya Ambil gel yang ada dalam tanaman ini, lalu oleskan keseluruh wajah yang sudah bersih Diamkan sampai kulit wajah terasa kaku dan tegang Setelah itu bilas dengan memakai air sejuk sampai bersih.

4. Masker pisang dan yoghurt Jika sesah untuk mendapatkankan ketiga bahan di atas, gunakan saja buah pisang. Sebetulnya tidak ditambah yoghurt, namun jika ada hasilnya akan lebih optimal.

Keduanya diperkaya dengan serat alami yang akan menyerap minyak di permukaan kulit.

Cara mengatasi kulit wajah kering dengan pisang : Haluskan pisang secukupnya, lalu campur dengan yoghurt sampai membentuk adonan mirip pasta Pastikan wajah sudah dalam keadaan bersih, kemudian oleskan masker pisang tadi secara merata Diamkan masker menempel di wajah kurang lebih 1-2 jam Akhiri dengan membilas memakai air sejuk sampai bersih.

Nak lagi senang pakai je skincare Youth! Bukan sahaja boleh rawat kulit keringg, tp kulit akan nampak jauh lebih muda and anjal hiks!

Psst, now Youth tengah promo tau! Dapatkan dengan harga durian runtuh!


013. 619.2597


Jika anda ada masalah seperti beliau boleh lah ikhtiar dengan amalkan produk di atas.


Cara 1
Beli secara online di laman eSell (klik sini). Set Immune Booster Shaklee akan dihantar terus oleh pihak Shaklee (M) selepas pembayaran diterima.

Cara 2
Hubungi saya di talian 013-6192597 , untuk saya bantu anda buat pembelian, pendaftaran ahli untuk lebih penjimatan, dan pertanyaan lanjut. Jujurnya, saya lebih recommend cara no. 2 kerana lebih jimat bila daftar sebagai ahli Shaklee.

CARA 3
Jika anda berada di sekitar Shah Alam dan Subang Jaya Usj anda boleh dapatkan produk ini secara COD. untuk Pertanyaan, Tempahan dan Temujanji

Call/ Whatsapp : 013-6192597
Email : sitisuhaidaismail@yahoo.com
FB : Siti Suhaida Ismail



 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*


Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE