TRAUMA LUKA CAESER HAMPIR TERBUKA KINI SAYA IKHTIAR CARA YANG SELAMAT

Vivix peneman berpantang saya.

Ini pula kisah berpantang saya dengan vivix.

Kenapa best sangat pantang dengan si botol merah ni?

Pantang anak sulung dulu saya trauma sebab luka caesar ada sedikit nanah dan hampir  terbuka sebab ikut sangat cakap orang minum pati haruan.

Jadi, pantang anak kedua memang nak yang terbaik. Tu sebab tak kisah spend duit lebih  janji tak trauma macam anak sulung.

Alhamdulillah, yang bestnya pantang dengan vivix ni anak saya takde kuning. Walaupun berpantang sambil jaga anak sulung juga, dan berpantang sendiri, tetap rasa bertenaga je.

Hari ke 15 berpantang, dah rasa macam habis pantang, sampai encik suami cakap kenapa pakai lawa-lawa, tak nampak macam orang dalam pantang pun? 😂😂 

Luka caesar pun cepat je kering. Yang lagi best production susu ibu pun banyak.

Pendek kata, memang pengalaman berpantang dengan Vivix sangat berbaloi.



Surely, kalau diberi rezeki bersalin anak ketiga pulak, memang saya nak berpantang dengan Vivix lagi sebagai peneman pantang saya.

Ini kisah Puan Azie


[BERPANTANG DENGAN VIVIX DAN SET PANTANG SHAKLEE]
.

Salam, saya Azie. Saya nak share pengalaman berpantang dengan set berpantang dan Vivix.

Saya bersalinkan anak no.4 ni secara pembedahan dan sememangnya dah diberitau lebih awal. Jadi get ready je. Kalau sebelum ni pengalaman bersalin agak dukacita, saya memang berharap kali ni betul- betul sedia.
.

Sehingga kandungan masuk 38 minggu, pada pagi raya korban. Ketuban pecah dan sy masuk wad.emergency czer. Sepatutnya planning czer tapi sebab ketuban pecah awal, jadi emergency dan saya sendiri dah dimaklumkan risiko pembedahan ni.
.

Waktu di hospital, sebaik saja nurse suruh bangun selepas 6 jam pembedahan. Saya ambik vitamin dulu sebab memang tenaga rasa macam habis dah. Ambik ginger jugak, perut dah hampir 8 jam kosong. Alhamdulillah, selepas beberapa jam bersalin. Memang rasa segar sikit dan mula menyusukan baby. Memang susu badan banyak.
.


 Masuk hari ketiga, keluar je dari hospital. Start ambik vivix. Satu botol vivix tu lebih kurang dalam seminggu je sebab memang nak baikkan luka cepat. Alhamdulillah, memang rasa sangat bertenaga. Lebih- lebih lagi terpaksa pula berulang ke klinik sebab baby ada kuning sikit. Dekat bahagian luka tu memang tak rasa sakit, ini merupakan czer kali ke -3 saya dan rasanya inila pengalaman pantang terbaik untuk saya.
.

 Masuk minggu ke- 2 berpantang, dah mula masak sendiri. Memang tak rasa macam orang pantang sebenarnya tapi berhati- hati jugakla kan. Selain dari vivix, saya mengambil ESP, vitalea, b- com, ostematrix, vitamin C dan Alfalfa sebagai jamu pantang.
.

Untuk saya, inila pantang yang terbaik setelah 4 kali berpantang ni. Dan saya amat mensyorkan vivix dan set pantang ini untuk ibu- ibu yang bakal melahirkan anak.
.

Yang paling pentingnya dalam pantang kali ni, takde masalah bengkak susu sampai demam. Keletihan akibat menjaga bayi lewat malam dan mahupun rasa stress. Memang sangat berbeza dengan kelahiran sebelum ni. Tq Shaklee .



Vivix ni sesuai untuk ibu berpantang...
Milkbooster pon iye jugak tau...

Susu pekat meriah lagi...
Dalam pantang tapi tak nampak pon macam dalam pantang... segar je...

Tengah berfikir nak makan vitamin apa dalam tempoh berpantang? Bulan ni ada promo #vivixtwinpackwithsignup ...

Anda jimat sehingga RM155...

APA KATA IBU IBU YANG MENCUBA VIVIX KETIKA BERPANTANG

10hari berpantang luka dah sembuh. Cergas dan kulit berseri

Jaundis tiada, susu pun meriah


BAGAIMANA ANDA INGIN MEMBANTU MEREKA?


Jika anda ada masalah seperti beliau boleh lah ikhtiar dengan amalkan suplemen di atas.


Cara 1
Beli secara online di laman eSell (klik sini). Set Immune Booster Shaklee akan dihantar terus oleh pihak Shaklee (M) selepas pembayaran diterima.

Cara 2
Hubungi saya di talian 013-6192597 , untuk saya bantu anda buat pembelian, pendaftaran ahli untuk lebih penjimatan, dan pertanyaan lanjut. Jujurnya, saya lebih recommend cara no. 2 kerana lebih jimat bila daftar sebagai ahli Shaklee.

CARA 3
Jika anda berada di sekitar Shah Alam dan Subang Jaya Usj anda boleh dapatkan produk ini secara COD. untuk Pertanyaan, Tempahan dan Temujanji

Call/ Whatsapp : 013-6192597
Email : sitisuhaidaismail@yahoo.com
FB : Siti Suhaida Ismail



 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*


Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE