SELAMAT KE SHAKLEE NI?

SELAMAT KE SHAKLEE NI?

Alhamdulillah ini kali ke2 ummi sampai ke HO Shaklee di Pleasanton, tapi ni 1st time jejak kaki ke Dr. Forrest C Shaklee Innovation Center dimana kami berpeluang berjumpa sendiri dengan Saintis Shaklee di "office" diorang.



 Masa 1st time hanya pergi HQ Office.. tu pun dah kagum sebab HQ di bina dari bahan2 kitar semula dan sangat menjaga alam semulajadi.. tkde econ tkde lampu semuanya dpt dr sistem yg sangat menjaga alam semulajadi.. kat tengah2 Office ada satu tangga yg mana kat tangga tu ada satu kipas gergasi.. jika ada kebakaran kipas tu akan detect dan akan serap semua asap utk naik ke atas dan keluR dari bangunan... kagum sungguh..

Dan kat sini jgk ada 1 gong yang mana setiap kali jualan shaklee cecah 1 juta setiap hari utk 1 dunia gong akan di ketuk.. Setiap tingkat opos ada kitchen yang mana staf blh bila2 masa rehat dan shaklee sediakan vitamin.... mmg sgt rilek lah kerja kat sini.. ada juga library... ada padang utk staf main softball dan netball..

Ok berbalik pada Dr Forest C shaklee Inovation Centre tadi..Tempat ni dimana Shaklee buat R&D Produk yang memakan belanja berbillion setiap tahun.

Di sini juga Dr. Ted ni tunjuk bilik2 dimana Shaklee buat lebih 100,000 quality control test untuk pastikan TIADA BAHAN-BAHAN BERBAHAYA dalam bahan yang digunakan dalam setiap produk Shaklee contohnya pesticide, heavy metals etc-etc la; yang akan masuk dalam badan kita.

Thats why ummi memang yakin dengan shaklee untuk makan dan guna semua produk shaklee yg mana shaklee berani claim produknya SELAMAT dan BERKESAN (Sebab landmark study pun dah buktikan)

Di sini juga segala innovation dibuat, produk baru etc. Shaklee juga "bff" dengan ISA; Islamic Service of Amerika untuk pastikan semua produk yang masuk ke Malaysia Halal dan menepati piawaian (bole tengok penjelasan Saintis dalam video yang kak attach). So, semalan ummi dah tengok sendiri depan mata Saintis buat lab test etc.

Oh satu lagi, Dr. Ted ni sudah 15 tahun kerja dengan Shaklee dan Mr. Joe yang bawa kami tour HO Shaklee pun dah kerja dengan Shaklee 15 tahun. Ramai loyal staff sama macam loyal customer ni, hehe... mesti sebab semua sungguh2 mahu setiap insan sihat dengan Shaklee kan? 😊
lot

Best sebenarnya bila berpeluang tengok sendiri di mana produk itu dicipta, ditest etc makin tambah keyakinan kita dengan produk dan bukti ini bukan produk sekadar untuk dapat keuntungan semata-mata.

Buat semua SHAKLEE LOVER, makanlah Produk Shaklee tanpa was-was dan dengan hati yang gembira kerana anda sudah mengambil satu langkah bijak untuk hidup lebih sihat dengan satu produk yang AMAZING and BEYOND ORGANIC!

Sape belum tahu apa itu BEYOND ORGANIC?  nanti ummi share yer..

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE