GLA Complex juga sangat membantu untuk meningkatkan 'prestasi isteri ketika bersama suami'

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE-6

TESTIMONI 13 : IRDAYATI ABDUL AIR

[ASALNYA NAK MANTAPKAN ASET LAIN, TAPI TERHAMIL PULA!]

Sejak aktif berbisnes Shaklee dari tahun 2013 dulu, alhamdulillah saya telah berjaya membantu ramai wanita di luar sana yang asalnya mempunyai masalah kitaran haid dan kesuburan. Ada antara mereka yang setahun cuma 2 kali sahaja datang haid; dan menghadapi masalah sukar untuk hamil selepas berkahwin selama beberapa tahun.

Biasanya, saya memang akan cadangkan Set Kesuburan Isteri untuk wanita yang menghadapi masalah begini. Set Kesuburan Isteri yang biasa saya cadangkan mengandungi GLA Complex, Vitalea, ESP dan Omega Guard. Kesemua vitamin dalam set ini mengandungi nutrisi yang sangat penting untuk menstabilkan hormon wanita serta meningkatkan tahap kesuburan isteri agar mempunyai kitaran haid yang stabil; sekaligus lebih tinggi peluang untuk hamil.

Dalam kesemua item dalam Set Kesuburan Isteri itu, saya sememangnya mengamalkan pengambilan Vitalea, ESP dan Omega Guard setiap hari untuk tujuan kesihatan asas. Namun, walaupun saya telah berjaya menjual & membantu ramai wanita dengan GLA Complex, saya sendiri langsung tidak pernah mengambilnya! Kenapa? Semuanya kerana Encik Suami saya yang masih belum mahu menambah bilangan cahaya mata kami. Beliau risau, jika saya ambil GLA Complex, saya akan hamil! Almaklumlah, sudah banyak testimoni, kan?

Namun, pada suatu hari dalam group mentor saya, kami berbincang tentang kesan hebat GLA Complex selain daripada meningkatkan kesuburan. Rupanya GLA Complex juga sangat membantu untuk meningkatkan 'prestasi isteri ketika bersama suami' serta mampu menganjalkan payudara! Apa lagi, saya pun sangat teruja untuk mencubanya!

Lantas, bulan hadapannya saya terus membeli sebotol GLA Complex untuk pengambilan sendiri. Tujuannya? Sudah tentu untuk 2 tujuan yang dibincangkan oleh rakan seperjuangan tadi.

Rupa-rupanya, lain yang terjadi! Bulan itu saya lewat datang haid. Waktu itu, baru setengah botol GLA Complex sahaja yang saya telah ambil. Bila dah lewat haid, saya terus berhenti ambil GLA Complex. Sepertimana 2 kehamilan sebelum ini, apabila genap 5 hari lewat datang haid, saya pun membuat UPT sendiri di rumah. Dan hasilnya adalah POSITIF!

Sesungguhnya saya tak menyangka secepat itu kesan asbab pengambilan GLA Complex kepada saya! Alhamdulillah. Walhal, sebelum itu hampir setahun juga saya dan suami kononnya mahu santai-santai sahaja mencuba untuk mendapatkan cahaya mata ketiga.

Saranan saya untuk para isteri yang sudah lama mencuba untuk mendapatkan zuriat, cubalah ikhtiar dengan Set Kesuburan Shaklee. Sama ada pasti hamil atau tidak, itu urusan Allah SWT. Namun, apa yang pasti ikhtiar dengan Set Kesuburan Shaklee adalah cara yang dijamin selamat dan telah terbukti berkesan kepada ramai pasangan suami isteri; termasuk saya sendiri.

#supermomshakleestory
#ht3s8


BAGAIMANA ANDA NAK MEMDAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?



Cara 1
Beli secara online di laman eSell (klik sini). Set Immune Booster Shaklee akan dihantar terus oleh pihak Shaklee (M) selepas pembayaran diterima.

Cara 2
Hubungi saya di talian 013-6192597 , untuk saya bantu anda buat pembelian, pendaftaran ahli untuk lebih penjimatan, dan pertanyaan lanjut. Jujurnya, saya lebih recommend cara no. 2 kerana lebih jimat bila daftar sebagai ahli Shaklee.

CARA 3
Jika anda berada di sekitar Shah Alam dan Subang Jaya Usj anda boleh dapatkan produk ini secara COD. untuk Pertanyaan, Tempahan dan Temujanji

Call/ Whatsapp : 013-6192597
Email : sitisuhaidaismail@yahoo.com
FB : Siti Suhaida Ismail



 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE