Pori-pori terbuka, Muka berminyak dan jerawat kini tiada lagi. Kesan Memberansangkan dengan Skincare Youth


[KESAN MEMBERANGSANGKAN SEAWAL 14 HARI PENGGUNAAN YOUTH SHAKLEE]
.



Assalamualaikum .... saya Royanty Baruddin. Ummi kepada 3 orang cahaya mata, seorang anak lelaki berumur 12 tahun dan kembar perempuan 6 tahun. Saya berumur 41 tahun.
.

Saya seorang ibu yang bekerja. Saya mempunyai kulit wajah yang berminyak di kawan zone T, Pori-pori terbuka dan selalu naik jerawat pasir.
.

Kulit muka saya sensitif tak berani dan mencuba sebarang skincare. Masa tengok shaklee mengeluarkan YOUTH Skincare, saya tergoda nak mencuba. Itu pun setelah tengok banyak testimoni yang positif walau pun guna dalam waktu yang singkat.
.

Alhamdulillah setelah menggunakan selama 14 hari, saya dah nampak effect yang memberangsangkan. Muka saya dah tak berminyak lagi, pori-pori semakin mengecil dan kulit muka terasa lembut dan segar je.
.

Kini tak perlu nak filter-filter bila nak upload gambar. Keyakinan itu datang sendiri dan tak perlu untuk menipu diri sendiri. Tampil yakin di hadapan tapa ragu-ragu.
.

Terima kasih shaklee. Ini la cerita shaklee effect saya.






Set Penjagaan Kulit Muka Shaklee- Youth

🍁Apakah Youth Skincare Shaklee ni? 🍁

✿ Youth Skincare ialah produk terbaru Shaklee yang menggantikan Nutriwhite dan Enfuselle Shaklee yang mana Youth Shaklee ni sangat sesuai untuk sama ada lelaki mahupun perempuan supaya Nampak Lebih Muda Lebih Lama >> Look Younger Longer.

✿ Produk Skincare Youth Shaklee ni dicipta khas untuk Shaklee dan terbukti berkesan untuk memperbaiki tekstur kulit, mencerahkan kulit, menegangkan kulit dan mengurangkan kedutan pada kulit.

✿ Tentu sekali diformulasikan dengan bahan aktif yang hanya milik Shaklee, Shaklee janji Youth Shaklee ni akan berikan kesan yang sangat baik.

Terdapat 6 produk utama di dalam set penjagaan kulit Youth ni iaitu:

• Luminous Gel Oil Cleanser sebagai pencuci muka.
• Perfecting Skin Toner sebagai toner.
• Youth Activating Serum sebagai serum.
• Age Defense Moisturiser SPF50 sebagai pelembap & sunblock.
• Advanced Renewal Night Cream sebagai krim malam.
• Radiance C + E sebagai pencerah dan pemudar garisan penuaan.

💁1. Starter set
Set permulaan terdiri daripada:

• LUMINOUS GEL OIL CLEANSER – Membersih, menghalus dan menyediakan kulit anda secara lembut untuk wajah yang lebih berseri.

• PERFECTING SKIN TONER – Membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi kepada kulit anda.

• AGE DEFENSE MOISTURIZER – SPF 50 – Melindungi, menyuburkan dan melembapkan kulit serta meningkatkan penampilan keseluruhan tona kulit.

• ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – Menyokong proses pembaharuan sel kulit agar kulit tampak lebih muda, halus dan berseri.

💁2. Set rawatan intensif dan pemulihan :
Set ini mempunyai 6 produk, tambahan 2 produk daripada starter set. Set ini terdiri daripada:

• YOUTH ACTIVATING SERUM – Menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.

• RADIANCE C+E – Menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa anda tidur. Campuran botanical khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah.




BAGAIMANA ANDA INGIN MEMBANTU MEREKA?


Jika anda ada masalah seperti beliau boleh lah ikhtiar dengan amalkan suplemen di atas.


Cara 1
Beli secara online di laman eSell (klik sini). Set Immune Booster Shaklee akan dihantar terus oleh pihak Shaklee (M) selepas pembayaran diterima.

Cara 2
Hubungi saya di talian 013-6192597 , untuk saya bantu anda buat pembelian, pendaftaran ahli untuk lebih penjimatan, dan pertanyaan lanjut. Jujurnya, saya lebih recommend cara no. 2 kerana lebih jimat bila daftar sebagai ahli Shaklee.

CARA 3
Jika anda berada di sekitar Shah Alam dan Subang Jaya Usj anda boleh dapatkan produk ini secara COD. untuk Pertanyaan, Tempahan dan Temujanji

Call/ Whatsapp : 013-6192597
Email : sitisuhaidaismail@yahoo.com
FB : Siti Suhaida Ismail



 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*


Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE