Testimoni Vertigo ikhtiar Vivix Shaklee

VIVIX VS VERTIGO 


"Mak saya vertigo.. Kami adik beradik dah cuba macam2 untuk memulihkan mak kami.. Pergi sensei, homeopathy, hospital semya kami dah pergi.. 

Malangnya masih tak berkurangan. 

Last sekali kami cuba ikhtiar vivix untuk mak. Alhamdulillah lepas 3 botol mak dah pulih sepenuhnya dari vertigo. 

Sekarang kami masih maintainkan mak dengan vivix. Banyak sangat improvement. Even kebas2 kat tangan mak pun dah kurang :)."

Faedzah, Perak 

#PromoVivix






So kepada yang tertanya-tanya lagi apa sebenarnya manfaat Vivix ni .
.
Antara manfaat Vivix ialah
.
🍇 AWET MUDA - Vivix kaya dengan Resveratrol dan Polifenol yang sangat bagus bertindak sebagai anti-aging.. So kalau amek Vivix dari usia muda ni, InshaAllah merasa lah nampak muda bila makin berusia nanti.
.
🍇 KAWALAN GULA - Resveratrol dalam Vivix membantu mengekalkan paras insulin dan bantu elak pembentukan AGE protein.
.
🍇 TURUN BERAT BADAN - Vivix membantu untuk meningkatkan metabolisme badan sekaligus membantu turunkan berat badan dengan sihat.
.
🍇 TINGKAT KESIHATAN SECARA MENYELURUH - Secara asasnya, Vivix bertindak memperbetulkan sel dalam badan dari peringkat DNA. Bila sel sihat, organ sihat, sekaligus seluruh badan akan sihat.
.
🍇 UNTUK MEREKA YANG TTC - Vivix boleh dijadikn salah satu ikhtiar, atas sebab yang di atas di mana Vivix membantu menyihatkan dari peringkat SEL, maka seluruh organ akan jadi sihat termasuk organ peranakan.
.
🍇 CEPAT SEMBUHKAN LUKA - Untuk mereka yang luka czer ataupun jahitan, sangat disarankan untuk minum Vivix bagi percepatkan penyembuhan luka.
.
🍇 KURANGKAN SAKIT PINGGANG & BELAKANG - Rata rata yang ambil Vivix selepas czer mengaku sakit pinggang dan belakang berkurang.
.
🍇ANTI KERADANGAN - Membantu untuk kurangkan keradangan contohnya jerawat di kulit, atau keradangan dalam organ dan sel badan.
.
🍇 MEMBANTU SAKIT AKIBAT PENUAAN - Bagus diamalkan untuk ibu ayah kita yang ada penyakit akibat penuaan. Vivix bukan ubat, sebaliknya bantu tingkatkan kesihatan tubuh badan secara optima bila sel badan sihat.
.
So hampa yang nak dapatkan Vivix boleh whatsapp Sue terus 👇🏻.
.
Suhaida 
013-6192597 
Shaklee Leader 


Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE