Pengedar Shaklee Aktif Klang Selangor - Vitamin untuk anak pintar ,Persediaan untuk anak Yang LEBIH Sihat & pintar



Set Kanak-Kanak Shaklee: Nutrisi Yang Baik Untuk Anak Yang Sihat & Pintar!
Anak-anak yang sihat, ceria, dan bijak memang menjadi idaman setiap ibu bapa kan?

Ya. SIHAT. Itu yang kita selalu doa untuk anak-anak. Bermula dengan kesihatan yang baik barulah datangnya ceria dan bijak tu. InsyaAllah.


Sihat tu macam mana?

Sekarang ni kita lihat dan dengar banyak isu, pendapat, dan forum tentang kesihatan. Lagi-lagi bila tercetusnya wabak Difteria yang telah lama menyepi dan kini kembali.  

WAJIB IKHTIAR UNTUK MENCEGAH


Biasa kita dengar, "mencegah lebih baik daripada mengubati". 

Biasa dengar kan? Tapi berapa ramai orang yang betul-betul ambil serius dengan penyataan ni?

Selain daripada usaha pencegahan melalui vaksin, kita juga patut menitikberatkan kepentingan persekitaran anak-anak kita membesar, kebersihan, dan juga nutrisi yang diambil setiap hari.

Sebagai ibu bapa yang pentingkan kesihatan dan kesejahteraan anak-anak, kita wajib menjaga amanah Allah ini dengan memberikan yang terbaik untuk mereka. Pastikan nutrisi seharian mereka cukup bagi menggalakkan sistem pertahanan badan anak-anak kuat dan mampu melawan virus dan bakteria disekeliling mereka.

Bukan sahaja VITAMIN, tapi MINERAL juga sangat penting agar SISTEM IMUN badan dapat berfungsi dengan baik, membina SISTEM IMUN TUBUH melawan jangkitan, juga untuk PERKEMBANGAN OTAK DAN MINDA anak-anak untuk belajar dengan mudah.


Apa yang ada dalam SET ANAK SIHAT DAN PINTAR ni?

1. MEAL SHAKES - Minuman segera yang tinggi nutrisi berperisa French Vanila. The only FAST FOOD yang kaya dengan vitamin, protein, serat, dan kalsium untuk pertunbuhan badan yang sihat.
2. CHEWABLE VITA-LEA FOR CHILDREN - Multivitamin berperisa anggur yang lazat, lengkap dengan 18 jenis VITAMIN dan MINERAL untuk kesihatan yang menyeluruh.
3. OMEGA GUARD - Kaya dengan DHA dan EPA, Omega 3 dalam Omega Guard daripada minyak ikan tulen membantu dalam perkembangan minda, penglihatan, dan fokus dalam pembelajaran.

4. CHEWABLE VITA C - Berperisa oren yang sedap, tanpa gula tambahan dapat membantu meningkatkan sistem imun badan dalam melawan jangkitan disamping bagus untuk kesihatan kulit.

**********
Kita usaha dengan berikan anak-anak SET ANAK SIHAT DAN PINTAR ni setiap hari. InsyaAllah, anak-anak akan cukup nutrisi daripada sumber semulajadi melalui supplement ni.

Kesihatan dan keceriaan anak-anak lah yang paling membahagiakan kita sebagai ibu bapa kan? Inilah usaha kami sendiri dalam menjaga kesihatan anak-anak kami, semestinya dengan izin Allah jua. 

Semoga Allah beri kesihatan yang baik dan pelihara kami sekeluarga daripada bahaya dan penyakit. 

JOM MULAKAN DENGAN MEMBERI NUTRISI YANG BAIK 
DENGAN SET ANAK SIHAT DAN PINTAR HARI INI! 

Hubungi saya, Pakar Nutrisi Anda (Certified):-

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


ANAK SUDAH BEBAS DARI ASTHMA
.

Anak sulong saya yang bernama Rey Raphael Kiu sudah amalkan Omega Guard sejak dari umur 4 tahun iaitu pada tahun 2018 sebab ada tanda-tanda beliau menghidap Athma. Setiap kali ada flu and batuk, mesti sekali dgn Athma. Wajib hantar ke klinik untuk neb. 
.

Tahun 2020, bulan Julai anak saya demam on off hampir seminggu. Umur anak masa tu 6 tahun. Tiada batuk tiada flu. Cuma demam dan tiba-tiba kena serang Athma. 
Kemudian, saya dan suami membuat keputusan untuk hantar anak ke BMC (Bintulu Medical Centre). Sampai disana terus kena admit. Demam anak sampai cecah 40°c. Kena neb setiap 2 jam. 
.

Keesokkan harinya, doktor sahkan anak kena Pneumonia. Paru-paru dah penuh air dan kena buat pembedahan untuk kuarkan air dari paru2. Menangis saya dan suami lihat keadaan anak yang sangat lemah. Pagi itu juga anak terus kena refer ke Hospital Besar Bintulu. 
.

2 minggu anak admitted kat hospital sebab kena suntik antibiotics setiap 4-6 jam. 
.

Dalam seminggu pertama, demam anak dah surut selepas kesemua air dalam paru2 clear. Doktor ada tanya, sebab doktor hairan anak takda batuk sikit pun, walaupun disahkan Pneumonia. 

Selepas itu, saya beritahu doktor yang anak ada amalkan makan omega dan nutriferon. Doktor kata omega memang sangat bagus dan mencadangkan saya untuk terus bagi anak makan omega Guard Shaklee.
.

Sekarang anak saya sudah berumur 9 tahun dan saya masih bagi anak makan omega Guard dan kini ditambah dengan vitamin untuk kanak-kanak Hero Kiddo. Syukur sangat sebab sampai sekarang dia dah sangat sihat dan bebas dari Athma.
.

Terima Kasih Shaklee
Terima Kasih Supermom Shaklee Story!

Perkongsian Oleh : Sih Min Sieng, Bintulu

Untuk order atau pertanyaan boleh segera Hubungi saya ditalian

013-6192579

Atau klik sini👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
http/:www.wasap.my/+60136192597/setanakpintarblog



Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE