Cara berkesan bila Gastrik menyerang

SAKIT GASTRIK MENGHILANG, KULIT MUKA JADI FLAWLESS, BERAT BADAN PUN JADI CANTIK ASBAB AMAL VITAMIN SHAKLEE

Assalamua’laikum. Saya Jamilah Bte Ismail ibu kepada 3 cahaya mata berusia 33 tahun. Saya telah mula diserang sakit gastrik sekitar tahun 2021. Semakin lama semakin kerap dalam seminggu sakit gastrik datang menyerang walaupun saya telah cuba mendapatkan rawatan di hospital. Jadi masalah kesihatan ini telah menyukarkan saya untuk menjalani kehidupan harian.
.

Rasa loya, angin, sakit kepala hinggalah ke tahap muntah-muntah, pedih menyucuk-nyucuk dinding perut & ulu hati. Malahan, apabila saya diserang gastrik saya tidak boleh melakukan kerja-kerja rumah seperti biasa dan pergerakan saya sangatlah terbatas. 
.

Saya terjumpa post berkenaan produk ESP di laman sosial yang sangat baik untuk pengidap sakit gastrik. Saya sangat tertarik untuk mencuba. Dan saya telah dicadangkan untuk mencuba ESP untuk rawat pedih perut akibat asid perut yang berlebihan, Alfalfa untuk buang angin & seimbangkan asid badan serta B Complex untuk menangani stress supaya sakit gastrik saya lebih terkawal.
.

Dalam 5  bulan pertama, saya mendapati gejala gastrik saya sudah mula berkurangan dan tidak mencapai tahap gejala yang teruk lagi. Malah ketika hamil anak ke3 juga sakit gastrik sangat-sangat jarang menyerang. Produk Shaklee sangat-sangat membantu tangani masalah gastrik & saya sihat di sepanjang kehamilan saya. Secara tidak sedar saya juga mula mengurangkan pengambilan ubat gastrik.
.

Selain dari Set Gastrik Shaklee, saya juga ada mencuba Ostematrix, Vitamin C & Life Shakes Elderberry yang sangat bagus untuk usus & pembuangan. Life Shakes Elderberry sangat-sangat sedap. Semuanya best sebab buat badan terasa ringan, tidur yang berkualiti & bertenaga di siang hari.
.

Paling konsisten adalah pengambilan ESP Shaklee dan Vitamin C sebab saya sangat-sangat takut kalau gastrik kembali menyerang bila saya lambat makan. Tambahan pula, kedua-dua ini buat kulit muka saya semakin cantik, lembap, tona sekata, parut memudar & tidak kusam seperti sebelum ni, maka tiada alasanlah untuk saya tidak mengamalkannya setiap hari. 
.

Akhir sekali, paling tak disangka dengan pengambilan produk-produk ini & panduan diet makan seimbang dari upline Shaklee saya, saya juga dapat turunkan berat badan dari 67 kg ke 64.40 kg (Jan 2023). Target berat ideal saya ialah 58kg. Doakan saya ye. .
Alhamdulillah Shaklee sangat-sangat membantu saya. 

Terima kasih Shaklee!
Terima kasih Supermom Shaklee Story!

Perkongsian Oleh : Jamilah Bte Ismail

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE