IKHTIAR MAKANAN TAMBAHAN TERBAIK UNTUK PESAKIT BATUK KERING (TB)

IKHTIAR MAKANAN TAMBAHAN TERBAIK UNTUK PESAKIT BATUK KERING (TB) 

Nama saya Shamsul Anuar Badri, umur saya 44 tahun. Kisah ini berlaku pada penghujung tahun 2021. Saya tak sangka batuk berlarutan yang saya alami adalah serius. .
.

Saya bekerja sebagai juruelektrik jadi saya fikirkan ianya berpunca dari habuk-habuk semasa saya buat kerja memecah dinding. Hairan juga bermacam ubat batuk telah saya tukar batuk tidak juga baik.
.

Batuk lama, berat badan susut sehinggalah batuk berdarah. Saya ke hospital bila heart rate saya rendah dan saya mula rasa sesak nafas. 

.
Saya tak sangka yang saya dijangkiti kuman TB (Tuberkulosis). Dalam masa yang sama rupanya saya juga dijangkiti  virus covid. Doktor cakap paru-paru saya rosak teruk. Terduduk saya mendengarnya. 
.

Saya menjalani kuarantin. Selain ubat ubatan, saya juga mengambil suplemen Shaklee. Adik saya kirimkan Vivix, Nutriferon, Vitamin C, Life Shake Elderberry dan Omega Guard. Kemudian, adik lelaki saya pula hadiahkan ResV dan Vivix sempena hari jadi saya. 
.
Syukur Alhamdulillah 
.

Banyak perubahan setelah saya mengambil suplemen secara teratur. Saya merasa bagaikan diberi peluang kedua. Badan saya mula rasa bertenaga, dada saya tidak lagi rasa ketat, berat pun semakin baik. Syukur tak lama sangat tempoh saya tak boleh bekerja.  Pada mulanya memang agak semput juga untuk memanjat tangga. Teruk rupanya penangan TB dan covid ini. 
.

Nasihat saya, jika mengalami simptom yang tidak normal pada kesihatan kita, cepat-cepatlah dapatkan rawatan. Pengambilan suplemen vitamin Shaklee ini sangat membantu. 
.

Terima kasih Shaklee. Terima kasih Supermom Shaklee Story.

Perkongsian Oleh :
Shamsul Anuar Bin Badri

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE