Masalah Tulang Belakang Dan Tisu Dalaman Rosak Akhirnya Pulih

Apakah manfaat & kebaikan dalam Set Tulang Belakang ?
Ostematrix - gabungan kalsium, magnesium dan vitamin D. Kalsium adalah mineral utama dalam komposisi tulang manusia. Justeru, ia berfungsi penting dalam penyembuhan patah tulang. Vitamin D dalam Ostematrix memberikan penyerapan optimum kepada kalsium oleh tubuh. Hanya pengambilan dengan beberapa kaplet Ostematrix cukup untuk keperluan kalsium yang disarankan oleh pakar tulang bagi mempercepat proses memperkuat tulang

Omega Guard - membantu mencegah degradasi tulang rawan pada sendi, memulihara sendi yang tercedera kerana patah. Omega Guard juga adalah pelincir untuk membantu pergerakan sendi lebih lancar.

Vivix - merupakan agen anti penuaan di mana ianya menjaga keanjalan struktur disc tulang belakang dan mengurangkan risiko Slip Disc. Selain menyokong kesihatan sendi, Vivix juga menyokong kesihatan tubuh secara menyeluruh.

Semua available & ready stok dengan sue! Dapatkan segera ! Klik link http://wasap.my/60136192597/SetTulangBelakang atau terus pm kami 🥰
Te amo !

Testimoni Tulang Belakang 

Masalah Tulang Belakang Dan Tisu Dalaman Rosak Akhirnya Pulih.
.

Semasa 28/4/2012 , saya kemalangan jalan raya selepas tol gombak menghala ke pantai timur. Semasa kemalangan saya mengandung 5 minggu. 
.
Ya Allah kalut sangat , Hanya Allah yang tahu . Saya tercampak keluar dari kereta melalui tingkap tepi. Allahuakbar. Bersyukur dengan kuasa Allah kami selamat! 
.

Masih ingat kekalutan ambulans , di hospital nurse dan doktor berlari dan cakap dia hamil, dia hamil cepat cek . sebak masih terasa seperti baru semalam terjadi . 
.

Bermula episod ini, saya alami masalah tulang belakang , luka dalaman bahagian belakang , tisu-tisu dalam rosak . Saya terpaksa buat fisio sehingga bersalin .

.
Sejak itu juga saya tak mampu tidur baring, bertahun saya tidur mengiring kerana kesakitan belakang. Alhamdulillah dapat juga saya bersalin normal tanpa komplikasi. 
.

Alhamdulillah pada tahun 2014 saya mengenali shaklee , saya ambil vivix , ESP, ostematrix dan omega secara konsisten . Perubahan mula di rasai , tidur dah mula boleh baring , ya Allah menangis saya , Allah kembalikan nikmat tidur baring kepada saya . sakit mulai berkurangan dan sekarang dah jarang sangat saya rasa sakit tulang belakang seperti dulu . 

Syukur sangat , sehingga sekarang saya masih amalkan vitamin shaklee untuk kesihatan luaran dan dalaman saya . Anak saya juga sudah berusia 8 tahun kini. Anak saya juga konsisten ambil omega guard . 

terima kasih shaklee 
terima kasih supermom success story 
terima kasih ya Allah .

Perkongsian oleh :
Aizah Azlem

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE