Set Hamil Shaklee untuk ibu yang kuat Bekerja

𝐒𝐞𝐭 𝐇𝐚𝐦𝐢𝐥 𝐒𝐡𝐚𝐤𝐥𝐞𝐞

Tercari-cari set terbaik sepanjang kehamilan untuk kesihatan ibu dan anak?

Sue syorkan set yang menjadi pilihan ibu-ibu hamil. Alhamdulillah sue sendiri amalkan pengambilan Shaklee ketika hamilkan kedua anak sue.

Jom cuba set hamil shaklee

*Set Hamil Shaklee*
*VItalea*
🔸  Sejenis multivitamin dan mineral lengkap yang juga mengandungi zat besi. 
🔸 Kebaikan set mengandung Shaklee ialah membantu masalah bacaan HB rendah yang boleh membawa kepada anemia di kalangan ibu mengandung. 
🔸 Jika HB sentiasa rendah mungkin boleh menyebabkan komplikasi ketika melahirkan bayi. Ibu-ibu yang mudah letih serta rasa hendak pitam elok amalkan vitalea dua biji sehari.

2)𝑩 𝑪𝑶𝑴𝑷𝑳𝑬𝑿

🔸 Bcomplex pula mencegah penyakit deabetes ketika hamil. 
🔸 Berperanan untuk menukarkan gula dalam makanan kepada tenaga. 
🔸 Juga mengandungi asid folik yang elok untuk perkembangan saraf bayi. 
🔸 Ibu-ibu hamil yang sentiasa tertekan dengan kerja rumah dan pejabat juga boleh ambil B Complex kerana ianya vitamin anti-stress.
kebaikan set mengandung shaklee

3) 𝑺𝑼𝑺𝑻𝑨𝑰𝑵𝑬𝑫 𝑹𝑬𝑳𝑬𝑨𝑺𝑬𝑫 𝑽𝑰𝑻𝑨-𝑪

🔸 Juga memmbantu menguatkan imun sistem serta mencegah kita dari dijangkiti penyakit merbahaya.
🔸 Selain itu vitamin C menggalakann pertumbuhan Kolagen dan membantu ibu kekal sihat dan cantik jelita keyika hamil.

4)𝑶𝑺𝑻𝑬𝑴𝑨𝑻𝑹𝑰𝑿

🔸 Membantu mengatasi masalah sakit-sakit otot, pinggang serta sengal-sengal badan ketika hamil. 
🔸 Masalah buasir serta sembelit ketika hamil juga dapat diatasi dengan mengamalkan Ostematrix sebelum tidur. 
🔸 Ostematrix ini ialah bekalan kaslium dengan vitamin D yang membantu juga ibu-ibu untuk tidur lena dan berkualiti sepanjang malam supaya kekal segar keesokan harinya. 
🔸 Selain itu, jika mengalami msalah tekanan darah tinggi atau rendah, Ostematrix dapat membantu untuk mencegah masalah ini berulang.

5) 𝑬𝑺𝑷

🔸 Membantu meningkatkan pertumbuhan sel-sel otot dan tulang bayi. 
🔸 Ianya juga membantu mengawal paras kolesterol ibu-ibu hamil. 
🔸 Paras G.I yang rendah sesuai diamalkn oleh ibu hamil diabetes kerana memberikan rasa kenyang yang lebih lama serta membekalkan tenaga berpanjangan untuk ibu-ibu.

6) 𝑶𝑴𝑬𝑮𝑨 𝑮𝑼𝑨𝑹𝑫

🔸 Penting untuk perkembangan sel-sel otak bayi. Dengan amalkan Omega Guard setiap hari berat ibu hamil dapat dikawal. 
🔸 Kepada ibu-ibu yang menaglami peningkatan berat badan secara mendadak boleh cuba amalkan Omega Guard bermula dari trimester kedua bagi membantu mengawal berat badan.

BERMINAT NAK AMALKAN SET HAMIL SHAKLEE

Whatsapp Sue sini 👇👇👇👇👇👇👇👇



BERJAYA BERSALIN NORMAL DENGAN SET HAMIL SHAKLEE DAN KEMBALI KURUS DALAM MASA 2 BULAN DENGAN SET BERPANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum wbt,

Nama saya Siti Suhaila Binti Ismail. Seorang suri rumah. Dahulunya saya bekerja di sektor swasta di salah sebuah tapak pembinaan di Kelantan. Kerja saya memerlukan saya bergerak aktif ke tapak bina walaupun disahkan hamil. 
.

Alhamdulillah saya tidak mengalami morning sickness ataupun alahan teruk semasa hamil. Cuma disebabkan kelahiran anak pertama saya secara caesar akibat fetal distress, untuk kelahiran kedua harapan untuk bersalin normal sangat tipis jika baby lebih besar dari yang dahulu. Tambahan pula, saiz badan saya agak kecil. 
.

Apapun keputusan doktor saya redha dan tawakal. Last scan saiz bayi agak besar berbanding anak pertama. Sedih sangat risau takut kena caesar lagi sekali! Tapi Alhamdulillah saya berjaya bersalin normal bayi seberat 3.02kg sahaja.
.

Sepanjang kehamilan kedua saya memang mengamalkan Set Hamil Shaklee yang lengkap sejak dari awal lagi. ESP Shaklee sangat membantu saya kekal bertenaga sepanjang kehamilan dalam bulan Ramadhan yang lalu. Alhamdulillah saya mampu bertahan berpuasa penuh selama 2  minggu sebelum bersalin.
.

Tiada kejang-kejang kaki dan simpul biawak yang teruk sepanjang kehamilan kedua. Saya juga jarang demam selsema atau jatuh sakit.  HB pun cantik! Saya  dapat rasakan perbezaan yang agak ketara dengan kehamilan yang sebelum ni. Hari terakhir sebelum bersalin saya masih mampu drive kereta bawa ayah ke hospital untuk pemeriksaan kesihatan berkala beliau. Syukur sangat! 
.

Selepas dua bulan tempoh berpantang dengan Set Berpantang Shaklee, saya  dapat balik berat badan yang asal. Gembira sangat! Susu badan pun meriah. Shaklee sangat membantu saya dalam mendapatkan kesihatan yang lebih baik semasa hamil dan berpantang. 

Oleh sebab itu, saya masih  setia dan konsisten mengamalkan vitamin Shaklee untuk diri sendiri dan keluarga tersayang.
.

Terima kasih Shaklee 
Terima kasih Shaklee Supermom Story

#sethamilshaklee #setberpantangshaklee 

Penghantaran Percuma set hamil shaklee di kawasan : 
📍 Shah Alam, 
📍 Setia Alam
📍 Kapar, 
📍 Klang
📍 Bukit Raja
📍 Bukit Kapar





Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE