TULANG PATAH SHAKLEE - TERKEJUT TULANG BARU TUMBUH DENGAN CEPAT


Jauh di Sabah customer ni jumpa number telefon saya di you tube.Alhamdulillah walaupun jauh dia percayakan konsultasi saya ,dia Jadi order Dan bukan sekali tapi berkali-kali.


Patah Kaki Dan tangan Dan kena operate, selepas operate dia bercadang untuk mengambil vitamin kerana disarankan oleh seorang nurse di sana.


Dalam sebulan dia consume. Dia bagitahu doktor cakap dalam x-ray nampak ada tulang tumbuh Dan progress yang sangat cepat.Allahuakbar !! tak boleh diluahkan dengan kata kata perasaan masa ni. Seronok dapat membantu adik ni kembali ceria, kembali boleh berjalan dan menjalani kehidupan anak muda.

Sampai sekarang adik ni Masih consume
Vitamin Shaklee Dan keluarga beliau.

Shaklee bukan merawat, mengubati mana mana penyakit ye. Makan Supplement untuk membantu badan cukup dengan nutrisi dan bila badan cukup nutrisi proses penyembuhan akan berlaku dengan cepat

Vitamins and minerals are essential to helping your body develop and function as it should. While most people get all of what’s recommended by eating healthy, others need a little extra nutrient boost. That’s where supplements come in — providing you with the support your body needs to stay healthy Makan supplement Shaklee tetap kena teruskan ubat rawatan doktor ye.


MACAM MANA NAK DAPATKAN VITAMIN DENGAN SAYA

Pengeposan seluruh Malaysia Penghantaran sekitar Setia Alam, Kapar Meru,Bukit Kapar, Jeram, Bukit Raja, Shah Alam, Petaling Jaya, Klang, Alam Perdana

Suhaida ismail
Pengedar Shaklee Setia Alam
Email: ohyesihat@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-6192597

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE