Trip Percutian Percuma Shaklee Mewah, Beri Tiket Tanpa Had?

 Assalamualaikum

Pada entry Kali ni sue nak ceritakan mengenai percutian Shaklee yang mewah dan menarik.

Percutian Shaklee ni adalah tajaan sepenuhnya Shaklee kepada SID yang layak, nak tahu lebih lanjut jum sue kongsikan.



Ni pun MENARIK



❤️Peluang Business Shaklee yang ramai Tak Tahu❤️

Shaklee menawarkan 3C

1.CASH BONUS💥
Shaklee offer Cash Bonus bermula daripada 5%-21% bergantung kepada performance sale kita.

2.CAR BONUS💥
Car bonus hanya layak untuk mereka yg dh bergelar business Leader iaitu Supervisor Dan ke atas.Kita akan dpt selamanya selagi kita buat business Shaklee Dan effective Business Leader.Yang bestnya Shaklee tak bagi kereta sebiji tapi bagi kita Car Bonus dalam bentuk Cash.Terpulang pd kita nak buat apa.

3.CONVENTION TRIP💥
Trip Shaklee bukan calang-calang lebih kepada 5 Star.Regional Trip dah best apatah lagi International Trip.





APA ITU CONVENTION TRIP SHAKLEE

Ada 2 jenis trip percutian percuma yang Shaklee tawarkan iaitu Regional dan International.

Nak dapat percutian percuma?? Boleh sangat tapi dengan syarat anda kena lah usaha 101%  ! Sebab bukan semua layak untuk dapat join trip ni ya, mereka yang mempunyai prestasi yang terbaik dan memenuhi syarat yang di tetapkan oleh Shaklee sahaja layal untuk join trip Percuma ni.

Untuk pengetahuan semua, ada 2 jenis percutian Shaklee ni:

1) Regional Trip 4 hari 3 malam (negara-negara jiran atau ASEAN)

Regional trip: perlu efektif leader disamping layak 550 conference point (cp)
Regional trip

Sebelum Regional trip , Shaklee hanya mengadakan lawatan di dalam negara yang di kenali sebagai National trip dan Shaklee bagi duduk hotel 5 bintang tau! Mewah gitu.

Regional trip ini pula percutian di luar negara berdekatan negara malaysia selama 3-4 hari dan regional trip yang pertama ialah di Libra Cruise Penang-Langkawi-Phuket.




2) International Trip 9 hari 7 malam ada 2 kategori

International trip: perlu efektif pada level Coordinator disamping layak 1100 cp
Boleh bawa ahli keluarga seperti pasangan, anak-anak atau ibu bapa jika ada banyak bilangan CP. Ada ramai yang dapat perolehi lebih daripada 1 tiket, sebab tu ada yang dapat bawa pasangan, ibu bapa mahupun anak-anak. Kalau layak, semua boleh dapat.

Shaklee ada bawa para pengedarnya ke luar negara contohnya pergi USA untuk melawat HQ Shaklee dan saintis Shaklee. Bestnya!

Lawatan ini berlansung sehingga 8-12 hari. Pengedar Shaklee juga mempunyai peluang untuk membuat pilihan samaada ingin melawat negara lain atau pergi Umrah. 😊


Siapa yang boleh join reward percutian Shaklee ni?


Untuk trip international, syaratnya leader bermula rank Coordinator. 

Maksudnya kena qualified as leader baru lepas syarat pertama. Leader ni bermula rank pertama, iaitu Supervisor, kemudian Sr Supervisor seterusnya Coordinator. Untuk jadi Supervisor, jualan berkumpulan hanya RM10K sahaja. 

Kemudian, duplicate teknik yg sama untuk melahirkan leader bawah kita pula. 3 orang leader dilahirkan maka boleh up rank kepada Coordinator.



Point dikumpul melalui jualan, effective rank dan juga produce leader. Lagi tinggi jualan, lagi banyak poin trip boleh kumpul. begitu juga lagi tinggi rank lagi banyak poin trip dan lagi ramai orang yang kita bantu juga jadi leader seperti kita lagi tinggi point trip.

Untuk trip regional pula, syarat leader masih sama. Jumlah point terkumpul kurang separuh dari international. Untuk tahun 2023, destinasi yang akan dilawati adalah Korea. Menarik sangat kan?





2 SEBAB TRIP FREE SHAKLEE TAK SAMA DENGAN MLM LAIN


1) Boleh Bawa Anak-Anak, Mak/Ayah & Mertua

Kalau bukan satu-satunya, Shaklee adalah MLM terawal yang membenarkan pengedar membawa ahli keluarga bersama. MLM lain, paling-paling pun cuma boleh bawa pasangan saja.

Tapi trip Shaklee, boleh bawa pasangan, anak-anak, mak/ayah & mertua. Travel dengan orang tersayang, itu paling utama kan?

Percuma pula tu! Adui…

Macam #iReachFouders ni, sepanjang 5-tahun bersama trip Shaklee, memang mereka bawa anak-anak, mak/ayah & mertua. 

Tiket yang mereka dapat tu banyak sangat (macam yang paling banyak je admin tengok), sampai terpaksa bawa anak-anak, mak/ayah atau mertua sebenarnya.

Kalau tak bawa, rugi.

Kalau kos Shaklee nak bawa seorang pengedar ke Incentive trip luar negara pun sekitar RM15,000-RM20,000, bayangkan mereka ni angkut sampai 5-6 orang setiap kali trip. Siap dah dapat bilik Suite & penerbangan kelas perniagaan lagi (tambah lagi RM10,000/org). Bestnya lah hai…

Kenapa Shaklee benarkan?

Sebab bisnes Shaklee bukan sekadar transaksi jual-beli, tapi tentang membina legasi. Legasi yang sangat family friendly.


2) Hormat Keperluan Muslim

Banyak orang malaysia yang bawa Maggy atau makan makanan Arab setiap kali ke luar negara. Selain jimat, memang itu je lah pun yang boleh makan. Dengan trip Shaklee, tak perlu bawa Maggy pun boleh survive. InsyaAllah. Bukan takat survive, silap hari bulan makin bulat sebab terlebih makan lagi ada.

Ya, Shaklee sangat menjaga sensitiviti pengedar Muslim. Lagipun, 60% market di Malaysia adalah Melayu/Muslim.

Kita tak perlu fikir “mana nak cari makanan Halal”. Sebab Shaklee dah survey, check & tempah siap-siap makanan Halal. Tu yang mereka sampai naik bas ke hotel lain semata-mata nak dapatkan Sarapan Halal di Holiday Villa Hotel, London. Padahal, boleh je breakfast roti ke apa ke yang muslim boleh makan di Hotel Hilton Park Lane tu.

Begitu juga ruang solat.

Yang pernah travel mungkin dah biasa solat di parking lot, taman-taman, playground atau celah-celah museum. Ya lah, tempat minority muslim mana ada Masjid atau surau bersepah macam kita di Malaysia ni. Tapi dengan trip Shaklee, kita tak perlu runsing fikir cari ruang solat.

Semasa berada di Snow Wall pula, mereka dibawa terus ke ruang solat yang hotel di sana dah sediakan. Ala-ala bilik Onsen gitu. Padahal, mereka tidak menetap di sana. Cuma makan tengah hari saja.

Semasa makan tengah hari di Kanituraku Restoren, mereka dijamu di satu bilik khas. Dalam tu ada pentas kecil yang agak lapang. Sambil makan crab, mereka gunakan ruang pentas tu untuk gilir-gilir solat. Seronok kan?

Sebab tu, pengedar Shaklee begitu setia & sayangkan Shaklee. 


Kenapa kita mesti pergi trip Shaklee?

1. Shaklee tanggung sepenuhnya dari pergi sampai balik Malaysia
2. Shaklee sangat perihatin makanan dan minuman HALAL
3. Hotel bertaraf 5 bintang
4. Boleh bawa 1 family!
5. Shaklee bagi Cash! Duit poket.
6. Dapat jumpa Otai-otai Shaklee yang HEBAT!

"Ada had bawa orang pergi trip Shaklee?"
" Boleh je bawa 1 family pergi trip Shaklee ni sebab tiket percutian Shaklee ini TIADA HAD!"


Nak Join Bisnes Shaklee

Bagi yang suka travel tapi tak nak fikir itirenary, haaa bisnes ni memang untuk anda. Jadi saya nak bukak peluang bisnes ni untuk anda, jom jadi geng travel saya. Kita buat bisnes ni sungguh-sungguh smapai dapat reward travel, then kita enjoy masa travel Shaklee

Boleh klik link di bawah untuk nak tahu detail pasal peluang ni

wasap.my/60136192597/peluangbisnes

Boleh baca juga:


1) Tips Travel dengan Bayi


2) NAK JOIN SHAKLEE BERAPA MODAL




Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE