TESTIMONI - Slipped Disc Di Usia 18 Tahun

TESTIMONI

Slipped Disc Di Usia 18 Tahun
Pada umur 18 tahun, saya buat medical checkup sebagai persediaan untuk masuk ke UiTM. Dari situ barulah saya tahu tulang belakang saya ni tak normal melalui x ray yang dibuat, kata doktor ada minor Slip Disk. Ah sudah. Saya diam je sebab nak tunjuk reaction apa pun tak tahu. Belum ada rasa sakit. Jadi buat tak tahu lah, hanya maklumkan pada mak.

Usia pun berganjak ke 21 tahun, baru lah mula rasa lenguh yang luar biasa bila berjalan lama, berdiri lama dan duduk lama. Jadi batas kepada pergerakan saya. Saya mula cepat penat bila belajar duduk terlalu lama. Terlalu tak selesa. Lenguh dan cepat penat.

 Pada usia masih muda tapi badan dah macam terlalu berumur

Dari situ mak saya belikan Set Shaklee lengkap untuk top up nutrisi untuk saya yang diet pemakanan memang kelaut.

Shaklee ni memang dah lama kami sekeluarga consume. Tapi saya sangat culas untuk ambik, sampaikan bekalan vitamins tu expired. Ni dah sakit, baru lah merasa dan insaf ya.

Saya istiqomah ambik vitamins untuk keperluan nutrisi kepada badan dan terutama sekali sebagai ikhtiar tulang belakang saya. Bancuhlah ESP setiap pagi dan malam. Vitalea, Calcium, Vitamin C, Omega Guard ambik semua supaya tulang belakang berada pada kedudukan asal semula dan cukup pelincirnya.

Alhamdulillah Allah Maha Penyembuh, tulang belakang saya membaik. Buat check up dengan doktor yang lain dan beliau sahkan tulang belakang saya kembali normal. Ya Allah gembiranya hati. Nak buat apa apa dah tak lenguh macam dulu.

Sekarang barulah saya tahu Vivix dan Resv super polifenol yang dapat merencatkan abnormal cells LEBIH PANTAS dan baik untuk masalah tulang dan sendi. Jadi anda perlu consume juga tau!
Untuk dapatkan product Shaklee boleh wsaap👇

Comments

Popular posts from this blog

TIPS TULANG PATAH CEPAT SEMBUH DAN BERCANTUM SEMULA

CARA MERAWAT PENYAKIT KAYAP DENGAN CEPAT

10 TANDA AWAL SAKIT BUAH PINGGANG ANDA ROSAK, JUM CEGAH AWAL!

VITAMIN TERBAIK UNTUK WANITA BERUSIA 40AN

MAKANAN PALING SESUAI UNTUK PESAKIT BUAH PINGGANG

Ujian Hebat Pesakit Anxiety Disorder dan Vitamin Shaklee ikhtiar beliau untuk Sembuh

JUM KURUS DENGAN CINCH SHAKLEE